** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

خیلی وقته...

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۳۴ ب.ظ

خیلی وقته شبا دستمو گاز نمیگیرم یا پتو رو توحلقم فرو نمیکنم که مبادا صدای گریه هایی که میخوان ناله بشن  بیرون بیاد...

خیلی وقته به آینه زل نمی زنم گریه کنم ، وقتی تو آینه به خودم نگاه میکنم دلم برای خودم بسوزه و بیشتر اشک بریزم..

خیلی وقته تنهایی نشستن تو اتاقمو به جمع خانواده ترجیح نمیدم...

خیلی وقته پایین تختم دراز نمی کشم ،آهنگ گوش بدم ،به دیوار زل بزنم و فکر کنم بعد بزنم زیرگریه...

خیلی وقته بی دلیل عصبانی نمیشم،ضربان قلبم بخاطر استرس زیاد بالا نمیره ....

خیلی وقته خدارو بخاطر گم شدن تو تنش ها و استرس هام فراموش نمیکنم....
خیلی وقته دیگه بغضی ندارم که مجبور باشم جلوی دیگران قورتش بدم،دقت کردم ،فکرکنم اون توده ی سنگین قفسه سینه هم ازبین رفته!!!!🤔
خیلی وقته معیارم برای سنجش کیفیت زندگیم،خودمم...
این زندگیِ منه،با  منی که توانایی هایی داره،باهمه ی کم کاستی هاش...

زندگی فقط میتونه کلمه ی وصف کننده ای باشه که منو توصیف میکنه ،واقعیت منو نه بیشتر نه کمتر...

هنوزم...

هنوزم بی خوابی دارم ...با کوچیک ترین استرس و ناراحتی دست راست یا چپم بخاطر درد زیاد از کار می افته....
هنوزم وقتی فکرم کوچکترین انحرافی به سمت اتفاقات گذشته داشته باشه،حالم مثل کسایی میشه که بخاطر یه بار غرق شدن تو آب وقتی آب می بینن نفس کم میارن....

**با همه ی اینا زندگی الانم چیزیه که تا چندوقت پیش یه رویای دست نیافتنی بود**

  • ۹۷/۰۸/۲۷
  • مریم **

نظرات (۴)

  • ابوالفضل ...
  • خوب می‌فهممت که این شرایط رو خیلی قبل‌ترها تجربه کردم...

    دعا می‌کنم آرامشت هر روز پررنگ‌تر بشه‌...
    پاسخ:
    ممنون ...امیدوارم همینطور شما میگین باشه ....ولی من همچنان منتظر طوفانی هستم تکون بده این آرامشو
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • میدونم اینارو...ولی آسمونم قهر کرده!
    نمیدونم میدونین چی میگم یا ن!؟!
    پاسخ:
    میدونم چی میگی...برای آشتی با آسمونت یه بهونه پیدا کن، اونی که این قهر کردنو شروع کرده خودت بودی
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • از کجا میدونستین ک فکر میکردم ضعفه؟؟ :)

    خواستم قوی باشم...پس دیگه گریه نکردم...
    بعدش ک خواستم گریه کنم...دیگه اشکم نیومد!
    پاسخ:
    تو تنهایی گریه کن... با شکستن پیش خودت هیچی عوض نمیشه...
    گریه کردن ضعف نیست،چیزیه که سنگینی به وجود اومده از چیزایی که از دست آدم خارجه ،کم میکنه
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • ب رویاتون رسیدین پس! (خط آخر)

    منم خیلی وقته گریه نمیکنم...
    ولی ازین بابت احساس خوبی ندارم...!
    پاسخ:
    به رویام رسیدم،ولی منتظر طوفان...
    بانو وقتی مشکلات مثل زنجیر دورتو گرفتن و تو فکر میکنی هیچ کاری ازدست بر نمیاد ،اون زمان پیش خودت بشکنی ، احساس میکنی حداقل یه زنجیر از دورت باز شده ،سنگینی دلتم با اون اشکا از بین میره،وقتی گریه نمیکنی حس خوبی نداره ،حداقل یه بار تنهایی گریه کن شاید حس خوب سراغت اومد. گریه کردن تو تنهایی ضعف نیست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر