** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

این روزها...

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۰ ب.ظ

آزمون ارشد 

بالاخره طلسم صفحه ۵۱ هیلگارد شکسته شد. تونستم ازش بگذرم... نزدیک دوماه این صفحه منتظر من برای خونده شدن بود...
از ده کتابی که برای ارشد (بجز کتابای تست) باید بخونم فقط ۶ تا رو شروع کردم.... 
دوس دارم درسمو بخونم ولی حال ندارم... :(((

کتاب های متفرقه

چهارتا کتاب همزمان شروع کردم به خوندن... مردی به نام اوه، مرشد و مارگریتا، عقاید یک دلقک و ناطور دشت ... متاسفانه هر چهارتا اونقدر برام جذابن که نمیتونم از هیچ کدومشون بگذرم. روزی حداقل بیست صفحه از هرکدوم باید بخونم .... راستش دوست دارم بیشتر بخونم ، ولی مامانم تا این کتابارو دستم می بینه ،میگه بجای اینا بشین درستو بخون چهار ماه وقت داری ....😐😐 بخدا زجر خیلی بدیه . عذاااااااااااااااب آوره😞

کلاس زبان

۱۹ جلسه از ۴۰ جلسه ساعاتی پیش به پایان رسید..
یکی از عذاب های این روزا انگلیسی توضیح دادن فیلم های ۲ دقیقه ای  که می بینیم..
سرگرمی که برای خودم ساختم تا کلاسارو نپیچونم اینه که : زمان برگشت پیاده بیام و با هندزفری طوریکه دیده نشه آهنگ گوش بدم، گاهی اوقات وقتی کلاسم تموم میشه برای خودم بعنوان هدیه گل نرگس بگیرم، گاهی از پیاده روی تو هوای سرد و خیابونای شلوغ لذت ببرم....
کلاس رفتنم درحقیقت اجبار خودم به خودمه...

پی .نوشت: خدایی چرا وقتی چراغ عابر قرمزه مردم هیچ توجهی نمی کنن؟؟؟درسته از هر ده خیابونی که باید رد شیم یه دونه چراغ عابر وجود داره ، ولی به همون یه دونه هم توجه کنین خواهشا... ( این حرف بین نای و حنجره ام گیر کرده بود،نمی گفتم فکر کنم خفه میشدم)



  • ۹۷/۰۹/۲۵
  • مریم **

نظرات (۵)

  • حورا رضایی
  • حقیقتاً نمی‌دونم چطور مرشد و مارگاریتا، عقاید یک دلقک و ناتور دشت رو با هم می‌خونی یا می‌خوندی.
    صریح و دوستانه بگم به نظرم ممکنه سه تا کتاب خوب رو، سه تا کتاب واقعاً خوب رو حیف کنی.
    پاسخ:
    مردی به نام اوه هم هست در حقیقت چهارتا ... ولی واقعا نمیتونم این کتاب هارو به ترتیب میخونم که هرکتاب تا فصل جدیدش حداقل ۲۰ صفحه ازش بخونم... به اینطور کتاب خوندن عادت و علاقه دارم . زمانیکه یه کتابو میخونم به طور نا خودآگاه سمت کتاب بعدی میرم مثل زمانی که چهارتا سریال همزمان می بینم ... واقعا این چهارتا کتابو دوس دارم نمیتونم از هیچ کدوم بگذرم... واقعا ممنون بخاطر وقتی که گذاشتین اگه بتونم چشم حتما به توصیه اتون عمل میکنم بازم ممنون🤗 

  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • من تجربه ای توو این زمینه ها ندارم! فقط میتونم برات دعا کنم ک ذهنت آروم شه و یه برنامه ی منظم بریزی واسه خودت :)
    پاسخ:
    مرسی عزیزم بخاطر قلب مهربونی که داری :))
  • ابوالفضل ...
  • حالا تجربیاتم رو بهت می‌گم فردا پس فردا وقت داشتم. چون توی بازه‌ی زمانی کم خوندم و نتیجه گرفتم شاید به دردت بخوره.
    پاسخ:
    ممنون خیلی خیلی لطف بزرگیه.. 
    مرسی🤗
  • ابوالفضل ...
  • منظورم این بود مثل برنامه‌ی درسی و کلاسی تنوع داشته باش هر روز. چند درس رو در طول روز بخون.
    پاسخ:
    آره تازه از دیروز شروع کردم به درس خوندن، ولی هنوز نتونستم دوتا کتابو تو یه روز بخونم. یه کتابو به زور یه فصلشو تموم میکنم ... بخاطر شیطنت هم میتونه باشه هر ۴۰ دقیقه درس خوندن حداقل یه ساعت  تو خونه چرخیدن و اذیت کردن و صحبت کردن و ... میگذره. و خلاصه نویسی ، این دو موضوع سرعتم کم میکنه
  • ابوالفضل ...
  • همه‌ی کتابای ارشدت رو هم زمان با برنامه‌ی مشخص بخون...

    کتابای متفرقه رو هم باید بذاری کنار. اون هم این حجم کتاب!
    پاسخ:
    همزمان شروع کردم ، هر کتاب یه فصل میخونم خلاصه نویسی میکنم. میرم سراغ کتاب بعدی. 
    واقعا نمیتونم کنار بذارم، البته امروز نخوندم...
    ممنون بابت توصیه اتون ، سعی می کنم کتابای متفرقه رو کنار بذارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر