** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

پاک کن دارین؟

جمعه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۵۶ ق.ظ


زمانی که همه بلند میشن به روزمره گی هاشون برسن...من تازه یادم میفته بخوابم....

من هنوز نخوااابیدم....

بیخوابی های من تو این چندسال بسی دردسرساز بوده...

معلوم نیست من با خواب مشکل دارم یا اون با من....

خلاصه اینکه کابوس بده،امیدوارم زندگی ها به قدری سرشار از آرامش و لذت باشه که هیچوقت کابوس سراغتون نیاد...

اول باید ترس هام ازبین بره...

هرکار کردم نشده،مشکل اینجاست من برای ازبین بردن ترس هام  باید یه سه چهارسالی از خاطراتمو از تو ذهنم پاک کنم...


#پاک کن دارین؟؟به شدت به یک پاک کن نیازمندم:)




  • ۹۷/۱۱/۱۲
  • مریم **

نظرات (۵)

  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • خوبم :)
    پاسخ:
    خداروشکر
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • الهی بگردم... :"(

    .
    .
    کجا بودی دختر؟؟؟؟؟؟
    چرا انقد دیر اومدی؟
    خوبی؟
    پاسخ:
    :)
    در ریکاوری به سر می بردم ..
    خوبم عزیزم تو خوبی ؟
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • پاک کردن خاطرات باعث تکرار دوباره شون میشه...
    به جای پاک کن پیشنهاد میدم یه مداد برداری... :)
    پاسخ:
    آره حرف تو درسته عزیزم ولی برای زمانی که خودمون در خاطرات بدمون  مقصر باشیم ، ولی برای من اینطور نیست برای همین میگم پاک کن:) من فقط داشتم آروم زندگیمو میکردم با کسی کاری نداشتم
  • هیوا جعفری
  • به نظرم باید مشکل خوابتونو سریع حل کنین چون بعدن تاثیر بدی توی زندگیتون می ذاره و الان هم باعث بد شدن حس و حالتون می شه. خواب روز ارزش خواب شب رو نداره و شاید همین بد خوابیدن باعث کابوس می شه.
    تقریبا همه به این پاک کن نیاز دارن :))) منم همینطور
    پاسخ:
    امسال پنج ساله که اینطور شدم هیوا جان ، عادتیه که راحت از دستش خلاص نمیشم..
    برای من برعکسه ،کابوس ها باعث میشن شب نتونم بخوابم.. از خواب شب ترس دارم...
    واای:/ تا ساعت ۷!؟؟ دکتر رفتین!؟!

    پاک کن!؟(: واسه پاک کردن چی!؟:)
    پاسخ:
    دکتر رفتم،قرص خواب هم مصرف کردم ولی درست نشده..
    برای پاک کردن خاطرات:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر