** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

کمبود مطلب...

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ب.ظ

_چند وقتیه دوس دارم مطلبی بنویسم که قابل خوندن باشه ولی موضوعی پیدا نمیکنم ،البته دلیلشم میدونم اول اینکه رو آوردم به نوشتن تو دفترچه های قدیمم ....دوم  اینکه بیش از اندازه افکارمو نشخوار میکنم و این باعث میشه اون حس تازه بودن مطلب برام از بین بره و منصرف بشم از گفتنش....

داشتم به اتفاقات این چند وقت فکر میکردم ولی هیچ اتفاقی که زندگیمو تکونی بده پیدا نکردم ،البته بجز درس نخوندن این روزهام که خودش به تنهایی قراره کلا آینده امو جابجا میکنه ....

یه چیز تازه ای که در خودم کشف کردم اینه که بیش از اندازه داره اعتماد بنفسم پایین میاد و دایره روابط اجتماعیم داره کوچیک تر میشه و نمیتونم مثل قبل خوب حرف بزنم ، واقعا چرا ؟(ولی مامانم و دوستام مخالف نظرم درباره ی روابط اجتماعیم و کم حرف شدنم هستن  درباره ی اعتماد بنفس ازشون نپرسیدم چون میدونم اونا باهام هم عقیده ان) 


پی.نوشت: در طول نوشتن همش این جمله تو ذهنم میچرخید :((اوووووم دیگه چی بگم؟🤔))

درپس .پی .نوشت : داشتم کتابخونه امو نگاه میکردم یادم اومد من در باره ،مرگ اوه -شروع ماجراجویی لو -رسیدن هولدن به خونه -گذشتن از تونل افکار و عقاید هانس اشنیر و تصمیمی که عملی شد ،حرفی نزدم .....  درحالیکه خیلی وقته از خوندن این کتابا میگذره  بعضیاشون بر میگرده به قبل از عید ولی من هیچ حرفی درباره ی لذتی که از خوندن این کتابا بردم نزدم ،واقعا چرا؟؟؟




  • ۹۸/۰۲/۲۶
  • مریم **

نظرات (۲)

من متنامو تو یادداشت گوشیم می نویسم و صبح ها کپی می کنم. اینطوری می تونم صبح اگه دوسش نداشتم تغییرش بدم. ولی نوشتن یجور دیگه ست، انگار ثبت شده. اگه می خواستی داستان بنویسی کارت درست بود ولی سبک ما یعنی روزانه نویسی نیازی به این کار نداره.
درس خوندن یا هرکار سخت دیگه ای نیاز به انگیزه داری، چرا می خوای درس بخونی؟ انگیزه و هدفتون بنویس تا درس خوندن برات مهم بشه
تو مورد سوم چیزی نمی تونم بگم چون خودم شدیدن همینطورم و حسابی درکت می کنم
پاسخ:
روزمره گی نیست نوشته هام مخاطب داره ... روزانه نویسی کار خیلی سخت تریه ...
مشکل اینجاست تست میزنم درست در میاد فکر میکنم بلدم دیگه نمیخونم ...
راه حل پیدا کردن برای مسئله سوم برام سخته... هرچی بیشتر بهش فکر میکنم دلایلم محکم تر میشه
آی گفتی. :)
پاسخ:
آی من میگم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
** مریم

زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
و به نظاره نشست...

مطالب پربحث‌تر