** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

مریم تولدت مبارک!

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۲ ق.ظ

مریم هستم متولد ۱۳۷۵/۳/۱۹

امسال تولد ۲۳ سالگیمه ...

امسالم احساساتم و اتفاقات ارزیابی شد...

۲۲ سالگی با سردرگمی ، ترس از آینده و عجز شروع شد ولی با خیالی آسوده ادامه پیدا کرد..۲۲ سالگی سنیه که هیچوقت فراموشش نمیکنم.... اتفاقات زیادی نداشت ولی سنی بود که من احساسات زیادی رو تجربه کردم ...

ما هرچیزی رو براساس احساسات خودمون لیبل خوب یا بد میزنیم ...

حالا اگه از من بپرسن ۲۲ سالگی خوب گذشت یا بد ؟ جوابم میتونه این باشه که خوب بود ولی از طرفی یه نمیدونم درکنار خوب بودنه شکل میگیره !!!

این نمیدونم برای خودمم یه علامت سوال بزرگه...اگه میگم خیال آسوده ،خوب بودن چرا حرف از نمیدونم میزنم ؟؟؟

شاید بهتر باشه که بگم اون دوماه اول و دوماه اخیر عذاب آور بودنشون با آرامش ۸ ماه برابری میکنه... یا شایدم چیزیه که دارم پسش میزنم!!!

_امشب توسط ریش قرمز کیک مالی شدم، اونم با شدت زیاد به طوری که کیک شکلاتی تا ریشه ی موهام نفود کرد .....

_تولدمو به خودم تبریک گفتم چون با یه سال اضافه شدن به سنم کارایی کردم که بهشون افتخار میکنم ...شاید از نظر دیگران کوچیک باشه ولی برای خودم اونقدر مهم هستن که به خودم تولدمو تبریک بگم و همراه باهاش لبخندی به خودم هدیه بدم .....




  • ۹۸/۰۳/۱۹
  • مریم **

نظرات (۳)

اتفاقاً امروز داشتم به این فکر می‌کردم که چرا همیشه روزای تولدم منتظر بودم بقیه بهم تبریک بگن؟ چرا خودم به خودم تبریک نمی‌گفتم؟ انگار یادم رفته بود چقدر خودم رو دوست دارم! اصن سال بعد برای خودم کادوی تولد هم می‌خرم :)

امیدوارم پست تولد ۲۴ سالگی‌تون رو هم بخونیم با یه عالمه حس خوب و خوش و خرم بودن :))

راستی اینجانب یک عدد دانش‌آموز هستم که پس‌فردا کنکور دارم. لطفاً یکم دعا کنید برام :)
پاسخ:
سلام علی آقا 
از سال بعد خودت اولین نفری باش که به خودت تبریک میگی ، چون هیچکس به اندازه ی خودت نمیدونه سالی که پشت سر گذاشتی چطور بوده...
ممنونم.
فردا کنکور داری، امیدوارم به خوبی پشت سر بذاری و نتیجه دلخواهت به دست بیاد پسر خوب :)
  • هیوا جعفری
  • تولدت مبارک مریم جون، امیدوارم امسال واست بهترینا رقم بخوره :)
    پاسخ:
    سلام ممنونم عزیزم :)
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام
    تولدتون مبارک باشه
    سلامتی و تندرستی برایتان آرزومندم
    :)
    پاسخ:

    سلام ...
    ممنونم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر