** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

تخیلات تا واقعیات.....

يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۶ ب.ظ

اصولا زمانی که بی حالم قسمت خلاق مغزم در فکر کردن فعال میشه ...  خلاقیت مغز من تخیلی فکر کردنه ،به چیزایی رسیدن که تو واقعیت مسخره است...

 این روزا به سمتی میرم که شاید یه درصد به تخیلاتم در واقعیت راه پیدا کنم....اما من همیشه یه طرز تفکر عجیبی داشتم و تا حدودی دارم ، چیزی که بهش فکر میکنم برام دست نیافتنی میشه .... و واقعا هیچ جوره به دستش نمیارم....

حالا این مسئله با فکر کردن بیش از اندازه ی من یه جورایی میشه اونم اینکه من میدونم فکر کردن یعنی نرسیدن بهش پس چرا دارم ادامه میدم؟؟؟

ولی برای علامت سوال بالا یه جواب دارم : وقتی به یه مسئله فکر میکنم هر قسمتش برام باید باز بشه و اونقدر نشخوار میشه که با همه ی جنبه هاش آشنا بشم و همین باعث میشه بفهمم در تخیلات سیر و سفری داشتم تا واقعیت....

ولی راه جدید، تخیلی بود که راهی برای واقعی بودنش پیدا شده ....جنبه هاش در نظر گرفته شد یه جاهایی حذف شد یه جاهایی بهش اضافه شد تا به واقعیت نزدیک بشه ...میدونم سخته خیلیم سخته ،میدونم خسته کننده است خیلیم خسته کننده ولی از یه جایی باید وارد دنیای واقعی بشم ...  



و ببینم تا کجا دووم میارم !!!!!



  • ۹۸/۰۴/۰۲
  • مریم **

نظرات (۶)

  • mohammad.j n.safavi
  • البته خالی از لطفم نیست بگم گوشبم 4% شارژ داره:|
    پاسخ:
    خوبه پس باعث میشه زودتر بخوابی .شب بخیر
  • mohammad.j n.safavi
  • خخخ:)
    در حال حاضر نه ا مدم بخوابم
    پاسخ:
    بگیر بخواب بلندشی زودتر درس بخونی،روزای آخره
  • mohammad.j n.safavi
  • بازم سلام مریم خانم

    این بود
    http://mjns.ir/post/%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%85%D9%86

    اگه بازم نتونستید سرچ بزنید خیال پردازی ناسازگار
    پاسخ:
    باشه ممنون ... تو همیشه آماده ای ؟؟؟مگه درس نداری تو پسر خوب
  • جناب منزوی
  • درمان هم داره؟
    پاسخ:

    درمان افکار تخیلی ؟!درمان نداره فقط باهاشون کنار میایم درکنار حفظ کردنشون وارد دنیای واقعی میشیم تا شاید یه جایی بهشون دست پیدا کنیم
  • هیوا جعفری
  • امان از دنیای تخیلمون :/ 
    پاسخ:
    واقعا امااااان :/
  • mohammad.j n.safavi
  • سلام ابجی خانم
    اینو بخونید 

    http://yon.ir/VAhmO
    پاسخ:
    آقا محمد به اون چیزی که میخواستی بخونم دست پیدا نکردم پسرخوب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر