** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

خوب بود ولی عالی نبود ....

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

جوابم برای نتایجی که دیشب به دستم رسید اینه :خوب بود ولی عالی نبود .... اولش عصبی شدم....

عصبی بخاطر اینکه شاید نتونم بالینی کودک بخونم .... بعدش ناراحت شدم ....

واقعیت اینه بالینی مطمئنم روزانه یا نوبت دوم  قبول میشم....

ولی بالینی کودک مرا آرزوست ،البته شاید خدا بزنه پس کله ی یکی از دوستان بجای بهشتی  بزنه تبریز، حالا میگین چرا خودم نمیرم تبریز؟باید بگم که پدر عزیز بنده بجز تهران جای دیگه نمیزاره برم یا تهران یا آزاد همین جا.......بخدا من به پردیس خودگرانم راضیم فقط بالینی کودک باشه  ...

باید بگم الان به درگاه خدا دارم عجز و لابه میکنم ....

خلاصه فردا باید انتخاب رشته کنم ،برام دعا کنین .....


  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • مریم **

نظرات (۱)

  • حامد سپهر
  • ایشالا همونی بشه که دلت میخواد:)
    پاسخ:

    امیدوارم فعلا تنها امیدواری باید پیشه کنم .... ممنونم بابت دعاتون آقای سپهر:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر