** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

آشوب آرام ....

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۲ ق.ظ

زندگی من از بیرون برای اطرافیانم آشوبه ... وقتی میگم آرامش دارم ،پوزخندشون بدترین چیزیه که به چشمم میاد ...

گاهی جوابشون میشه این:تو به این آشوب میگی آرامش،ما که میدونیم تو زندگیت چه خبره !!!

جوابشون میتونه این باشه: آره آب هایی که از سرمن گذشته خیلی بیشتر از اینا بوده ،چیزایی که تو تنهایی گذروندم ، دربرابر اینایی که شما بهش میگین آشوب به چشم نمیاد...

اما .... جواب من بهشون میشه یه سکوت و یه لبخند .....

چون اونا هنوز درکی از مشکل واقعی ندارن ، اونایی که این سوالو می پرسن مشکل واقعی رو درک نکردن ...

من آرامشمو خودم از بین بردم ،خودم تنهایی رو انتخاب کردم و الان این آشوب برام قشنگ میشه در برابر اون تنهایی که هر لحظه منتظر این بودم نابودم کنه .... هرلحظه از استرس زیاد منتظر بودم تو دانشگاه ،تو خیابون غش کنم و کسی نبود از چیزی که اذیتم میکرد بگم ، ترس و تنهایی بدترین چیزیه که یه دختر میتونه تجربه کنه....

از زمانی که اینطور شدم تصمیم گرفتم نگم ... نگفتن بهترین گزینه است ... گفتن حوصله میخواد ،حوصله ی توضیح،حوصله برای یاد آوری ، حوصله برای قورت دادن یا اشک ریختن...

 هرقدر ناراحتی هام بیشتر میشه ،بیشتر با اطرافیانم شوخی میکنم ، بیشتر میخندم ، الان که میگم اینا که در برابر گذشته چیزی نیست ،خداروشکر...

همیشه میخوام بگم منم آشوب زندگیمو می فهمم ، نفهم نیستم ولی به روی خودم نمیارم تا بزرگ تر نشه که منو از زندگی بندازه ،حلشون میکنم ... من فقط نمیخوام کم بیارم و بترسم ،نمیخوام غرق شم، نمیخوام با نشون دادن ناراحتیم  در حل کردنشون ناتوان بشم...


 میخوام یه چیز بگم خنده ی آدما نشون دهنده خوب بودن زندگیشون نیست ،غم آدما تو دلشونه وقتی زیاد بشه از چشماشون بیرون میزنه نه از لب پر خنده اشون....

کاش آدما قضاوت نکنن.. کاش آدما با کلمات بی رحمانه دلی رو به درد نیارن ...


این نیز بگذرد...

گوش کنیم 🎧




  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • مریم **

نظرات (۷)

سلام

ممنون که وبلاگم رو دنبال کردید

امیدوارم آشوبهایی رو که هنرمندانه دارید تحمل می کنید به زودی به یک عشق جدید تبدیل کنید و به تندباد فراموشی بسپرید

مطمئن باشید این دوران هم میگذره

موفق باشید

پاسخ:
سلام آقای دکتر خیلی وقت دنبالتون میکردم ولی زمانی که پست نمیذاشتین من فکر میکردم وبلاگ نویسی رو گذاشتین کنار ،تا اینکه کامنتتونو در وبلاگ یکی از دوستان دیدم....
ممنون خداروشکر میگذره ماهم گاهی اوقات میگذریم...
امیدوارم موفق تر ازاینکه هستین باشین:)
  • هیوا جعفری
  • حرف زدن از هر اتفاقی یا هر تصمیمی به نظر من اشتباهه چون برای کسی مهم نیست

    نتیجه ش فقط میشه قضاوت و همدردی های اجباری

    بهترین و سخت ترین تصمیم فراموش کردن گذشته است، چون ما انقدر زندگی نمی کنیم که که بخوایم نصفشو تو فکر و ناراحتی آشوب هامون باشیم.

    امیدوارم آشوب های زندگیت همیشه ملایم باشه.

    چند وقتیه پست نذاشتی امیدوارم حالت خوب باشه و زود برگردی

    پاسخ:
    سلام هیوای عزیزم 
    خوشحالم برگشتی خوشحالم دوباره میتونی بنویسی 
    من عادت دارم خداروشکر زندگی میگذره من دارم با آرامش فعلا میگذرونم... خداروشکر ملایم میگذره
    حالم خوبه عزیزم ممنون بانو جان 
  • نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
  • هوم😉

    پاسخ:
  • جناب منزوی
  • سلام :)

    نمی دونم چرا یه عده فکر می کنن باید حتماً به طرف مقابلشون یادآوری کنن که مشکل من بزرگتر از مشکلته، باید بهشون مدال طلا بدیم بگیم تبریک میگم تو اول شدی :)

    هرکسی به اندازه ظرفش تحمل مشکلات رو داره، مشکل چه بزرگ چه کوچیک، مشکله و باید طرف مقابلمون رو درک کنیم

    ترانه قشنگ بود :)

    پاسخ:
    سلام جناب منزوی عزیز....
    به دنبال ترحم و جلب توجه بودن ...
    عجیبه وقتی نخوایم حرف بزنیم میخوان بگن که میدونن...
    گاهی درک وجود نداره ...
    ممنون امیدوارم با گوش دادن بهش حال خوبتون خوب تر بشه:)
  • ناشناسِ پُر حرف!
  • بنظرم بهترین مکان برای حرفهای نگفته اینجاست.

    پاسخ:
    من اینقدر پر حرفم برام فرقی نداره کجاست حرفو میزنم
  • عسل لاریمی
  • اینکه در مورد آشوب زندگیت پیش دیگران حرفی نمیزنی عالیه.

    گفتن و حرف زدن فقط و فقط باعث بزرگ شدن مشکل میشه. هر بار که از مشکلات زندگیمون میگیم اونو بزرگتر می کنیم. البته این که با کلی مشکل درگیر باشی و بگی آرامش دارم یعنی قدرت فوق‌العادهی داری.

    هر کسی این توان و نداره.

    موفق باشید.

    پاسخ:
    دقیقا باهاتون موافقم چون گفتنش باعث بیشتر فکر کردن میشه یه زنجیره افکار بیهوده رو شکل میده...
    ممنونم امیدوارم بتونم همینطور ادامه بدم...
    شما هم موفق باشید خانم لاریمی عزیز
  • نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
  • آشوب آشوبه اما قطعا نوع آرومش از نوع تندش خیلی بهتره، یه جوری انتخاب بین بد و بدتره

    پاسخ:
    دقیقا بد و بدتره درسته هر دو خصلتشون یکیه ولی شدتشون متفاوته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر