** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

غیبت طولانی

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۳۸ ب.ظ

هیچ دلیلی برای غیبت طولانیم ندارم ...

زندگی خوب بوده و منم گذران عمر می دیدم و بس ...

الان به طرز عجیبی نمیتونم بنویسم...

مغزم تهی است...

ولی بهترین چیز مرور اتفاقات این مدته ....

شبی که بنزین گرون شد تولد یکسالگی وبم بود ولی بخاطر شوک شدیدی که بر پیکره ی خونواده وارد شد حوصله نداشتم بیام بگم تولدش مبارک :/ الانم ۲۲روز از تولدش گذشته...

گوشی جدید گرفتم هو هو هو این الان یعنی خیلی شادم ...ولی واقعیت خودم راضی نبودم داداش بزرگه در یک حرکت جوانمردانه بجای اینکه برای خودش گوشی بگیره برای من گرفت ...

دوباره دوتا از خواستگارهای نازنینمو رد کردم  خدا منو ببخشه بخدا بهشون لطف کردم وگرنه داشتن خودشونو با سر مینداختن تو چاه ...همه میگن جوونی ازدواج کن .چند سال دیگه پیر میشی هیچکس نگات نمیکنه ... ۲۳ساله هستم چند سال دیگه پیر میشم؟:/ غیر قابل درکه برای بعضیا که فعلا نمیتونم و نمیخوام ،لوس بازی نیست واقعیت منه .... بقول دختر عموی گرامم تاکی عشق در خونه اتو بزنه !؟ خودم امیدوارم حالا حالا هوس در زدن نکنه...

خانه ی پدری رو دیدم پشیمون شدم ،تو خواب عملا از گریه زیاد داشتم خفه میشدم که مامانم اومد نجاتم داد تا یک ساعت سمت چپ بدنم درد میکرد ،آخه چرا اینقدر خشونت؟!

راستی آزمون آموزش و پرورش هم شرکت کردم ولی یه احساسی بهم میگه قبول نمیشم ...

فعلا همین *

  • ۹۸/۰۹/۱۵
  • مریم **

نظرات (۶)

  • جناب منزوی
  • خوش برگشتید، خدارو شکر که حال و احوالتون خوب بوده :)

    تولد، وبلاگ و گوشی مبارک باشه :) از جوونی لذت ببرید :)

    موفق باشید

    پاسخ:
    سلام جناب منزوی خداروشکر خوبم امیدوارم شما هم خوب باشین 
    ممنون با بت هردو تبریک:))
    امیدوارم شما هم از تک تک لحظات زندگیتون لذت ببرید:)
    ممنون شما هم موفق باشید
  • هیوا جعفری
  • سلام عزیزم 

    خوش برگشتی وقتی برگشتم جای خالیت حس میشد

    منم تا به حال شده که هیچی نخوام بنویسم حتی اگه مغزم پر باشه

    گوشی نو مبارک ان شالله سی پیوش واست بچرخه

    به بقیه اهمیت نده منم از نظر خونواده ترشیده حساب میشم با این که 77یم. همیشه کاری رو بکن که دوست داری. بقیه به فکرت هستن و به خاطر خودت می گن ولی جای تو نیستن و درکت نمی کنن 

    امیدوارم قبول بشی  و موفق باشی مریم عزیزم :)

    پاسخ:
    سلام هیوا جان با عرض شرمندگی دوباره تاخیر طولانی داشتم...
    پس شما هم سن ریش قرمز مایی ...
    دقیقا اینقدر اهمیت میدم به خودم بقیه رو یادم رفته....
    خودم امیدوار نیستم چون همه ی سوالا رو با شک ۵۰ درصدی زدم...
    بازم ممنونم عزیزم امیدوارم توهم موفق باشی:)
  • حامد سپهر
  • به به رسیدن بخیر

    تولد وبلاگت هم مبارکه

    ۲۳ سال سنی نیست که الان ۴۳ ساله هاش به خواستگارا جواب رد میدن :)

    گوشی جدیدت هم مبارک ایول داداش:)

    پاسخ:
    به به سلام آقای سپهر عزیز :)
    چیکار کنم دیگه سرم مشغوله بیکاری بود نتونستم بیام....
    برای من عجله دارن :)
    ممنون ایشالله یه جدیدش برای شما .... بله دیگه بنده همچین داداش خفنی دارم:)
  • محمدرضا زارع
  • سلام تولدتون وبتون مبارک پساپس 

    بنده هم سه روز دیگه اولین سالگرد وبم هست یعنی نوزدهم

    ان شاالله اگه خدا بخواد قبول میشی

    پاسخ:
    سلام ممنون آقای زارع
    تولد وبتون مبارک البته با تاخیر و شرمندگی 
    خدا میخواد ولی من بیشتر جوابام با شک و تردید بود

    ۲۳؟!؟!؟؟

    هنوز خیلی راه داری تا پیر شدن! :/

    .

    خالی بودن مغزتو درک میکنم... گاهی آدم اینجوری میشه...

    .

    تولد وبتم پساپس مبارک😅

    .

    موفق باشی قشنگم^_^

    پاسخ:
    راه برای پیر شدن من طولانیه اگه اطرافیانم بذارن به صورت عادی عمر کنم ....
    ممنون عزیزم البته با تاخیر 
    ممنون عزیزم توهم موفق باشی
  • رهام Geramiha
  • موفق باشی ولی خواستگارا حیف بودناااا :/

    پاسخ:

    واقعا حییییف:)
    شما هم موفق باشی پسر خوب:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر