** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

قرارداد....

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۱۳ ب.ظ

پریروز بود یا دو روز پیش دقیق نمیدونم ،قبل از اینکه نماز صبح بخونم بود یا بعدش دقیق نمیدونم ، فقط این جمله یادمه : خدایا باتو قرارداد ببندم یا امام زمان ؟!

خیلی خود بخود این جمله تو ذهنم نقش بست و من با صدای بلند بیانش کردم ....

ولی بعدش .... یه ندای درونی که فکر کنم همون صدای خدا بود ، بهم گفت :زیاد به خودت فشار نیار چه قرار داد ببندی چه نبندی باهرکسیم که باشه، به اون چیزی که میخوای نمیرسی ، پس دلتو به این چیزا خوش نکن و بشین زندگیتو بکن....

  • ۹۸/۰۲/۱۸
  • مریم **

نظرات (۶)

  • نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
  • وقتی صداشو حس کردی ینی اونم تورو حس کرده و جوابتو داده
    پاسخ:
    بدی من اینه در لحظه زندگی میکنم و عجولم
  • نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
  • خیییلی خوبه صدای خدارو حس کنی
    پاسخ:
    امیدوارم خدا هم منو حس کنه!
    این بحثا رو ول کن. تو پاشو راه بیفت، کمک ها بهت میشه. هر کاری بخوای مطمعنن میشه :)
    پاسخ:
    تو این زمینه خودم چون مطمئنم نمیشه ... انگار  از خدا بخوام یه چیزو از اون دنیا بیاره این دنیا دقیقا همینقدر نشدنی ....
    خجالت میکشم وگرنه برات میگفتم چیه ،چیزی که خجالت آوره عقلانی نیست ...
    اره ریاضی خیلی بهتره 
    ایشالله :))
    اره,داغان کنیدش(منظور اینه خیلی خوب از پسش بربیاید)

    :))

    من برم,مراقب خودتون باشید خدافظ:)
    پاسخ:
    امیدوارم تو تصمیمی گرفتی سربلند بیرون بیای...
    باشه میزنم داغانش میکنم پسر خوب 😅
    برو توهم مراقب خودت باش پسرخوب خداحافظ :)
    موفق باشی
    حالا ایشالله که همونی که میخواید میشه
    منم دعاتون میکنم☺
    خدا جان کمک کن مریم خانم مارو:)
    پاسخ:
    نمیشه میدونم😂😂
    ممنونم شما به من لطف داری پسر خوب 
    شاید دعای تو کور سوی امید من در اوج ناامیدی باشه
    شبیه ندای شیطانه بیشتر🤔

    خدا نمیگه نمیرسی,
    کلا به نظرم هی قوانینی که خودش تعیین کرده رو عوض نمیکنه
    بهمون استعداد داده گفته این ابزار و این راه خودت اراده کن و تتا تهش برو 
    حالا اون وسط مسطا چند جایی چون خیلی عشقه کمکمون میکنه ولی نه همیشه

    خوبید؟:))
    پاسخ:
    نه بابا همون ندای خداست ....
    یعنی الان اگه بگم موضوع چیه همون جایی که هستی  وسطش می پاشی از خنده ....
    یعنی جوری محال و غیر ممکنه که خودم خودمو مسخره میکنم ، تو این زمینه نه اول نه آخر نه وسط کمک نمیکنه میدونم چون واقعا خنده داره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر