** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

کلاس پنجم.....

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۴ ق.ظ

عنوان گویاست ،معلم کلاس پنجم شدم ...

یه روستا در ۱۱کیلومتری لواسان...

دقیقا فردای روزی که پست گذاشتم پریا (هم خونه ایم)زنگ زد بهم گفت که پایه هامون مشخص شده من معلم پنجم ایشون ششم(بهمون دروغ گفتن که کلاس ششم و اولو به ما نمیدن).

برای همین تصمیم گرفتم اینجا بیشتر پست بذارم، انگار بیان گره گشای مشکلاتمه...

بعد از مشخص شدن پایه یه صحبتی با دخترعموم که ۱۱سالشه داشتم و کتابای پارسالشو ازش گرفتم  ،لطف کرد اومد یه توضیحاتی به طور خلاصه درباره کارایی که معلمشون انجام داده  بیان کرد...

باهاش صحبت کردم به عنوان کسی که دانش آموزه چه چیزی از معلمش میخواد،اولین چیزی که بهم گفت این بود که بین بچه ها فرق نذار وقتی دلیلشو گفت خیلی برام جالب بود که بچه ها به چیزایی که اصلا برای ما آدم بزرگا مهم نیست و خیلی راحت از کنارشون میگذریم و رفتار میکنیم به شدت توجه میکنن...

یه چند تا نظری که درباره ی کلاسم داشتمو براش گفتم باهام موافق بود. میگفتم استرس دارم میخندید ،میگفت اصلا سخت نیست معلم ما اینطوری بود از روی درس میخوند اگه متوجه نمیشدیم ،باز میخوند، میپرسید، بعداز تموم شدن هرفصل  امتحان میگرفت، نترس خیلی راحته:))))

محیط ناآشنا ،تنها ،کاری که تاحالا انجامش ندادم همه ی اینا دست به دست هم میدن تا سردرگم باشم ...

و مهم تر از همه موقعیتی که نتونم آینده امو پیش بینی کنم حتی یه درصد نمیدونم قراره چی بشه و این برای من یعنی دیوونه شدن  ....

نمیخوام بهش فکر کنم فعلا میخوام چشمامو ببندم تا این مه که مسیر زندگیمو گرفته نبینم . تا بتونم با سنجیدن محیط و موقعیت جدید تصمیم بگیرم ،برای همین دوس دارم این چند روز زودتر بگذره....


  

  • ۹۹/۰۵/۲۲
  • مریم **

نظرات (۳)

  • نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
  • امیدوارم حسابی موفق یاشی و لحظاتی پر از شادی و سلامتی رو در کنار دانش آموزات داشته باشی

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم  انشالله  اتفاقات خوبی هم برای تو بانوی عزیز در راهه:)
  • هیوا جعفری
  • سلام مریم جون 

    چقدر خوب تبریک میگم جای قشنگیه حتما

    استرس همیشه طبیعیه ولی وقتی بری تو دل کار می فهمی چقدر استرسات الکی بوده. امیدوارم همه چیز همونطور که دوست داری پیش بره و موفق باشی

    پاسخ:
    ممنونم عزیزم 
    انشالله  اتفاقات خوب برای توهم پشت سرهم قطار شه...
    استرس کنار رفته خداروشکر

    به به چه جای خوش آب و هوا و باصفایی هم از شانست افتاده

    تبریک میگم ایشالا موفق باشی

    احتمالا صبحها اونجا کلی کره محلی و سرشیر و عسل طبیعی بخوری و کلی چاق بشی:)))

    به نکات مثبتش فکر کن اتفاقهای باحالی میوفته ایشالا

    بعدشم بدتر از اون معلمها نمیشی که کتاب رو میدن دست بچه ها میگن یکی بخونه و بیاد پای تخته توضیح بده خودشون هم تو کلاس چرت میزنن:))

    پاسخ:
    سلام آقای سپهر ممنونم  
    انشالله  موفقیت های شما روز افزون باشه
    الان تنهایی باعث میشه یه خرده سخت بشه ....
    وقتی برای اولین بار رفتم کلاس فهمیدم فقط باید بخوام انشالله که هرچه خیره اتفاق بیفته
    بازم ممنون برای دلگرمیتون شما همیشه به من لطف دارین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر