** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

مامانم......

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۱ ب.ظ

وقتی ساعت ۴/۳۰صبح تازه تصمیم به خواب بگیری و تا یک ساعت پهلو به پهلو شدن تازه چشمات آماده ی خواب بشه و ببینی چشم بند جواب نمیده و زیرش حتما باید شال ببندی تا از زیرش نور نیاد و در بین همین شال بستن ببینی ساعت ۵/۳۰ شده و نخوابیدی ،تنها چیزی که میره رو اعصاب اینه که ساعت ۱۱ مامانت  به بهونه ی گرفتن کمرش بالای سرت بیاد  و بخاطر اینکه بلندت کنه دو قطره اشک چاشنی کارش کنه و تو برای تبدیل نشدن این قطرات به سیل مجبوری با همون ۵ ساعت خوابی که در دو روز گذشته مجموع ساعات خوابتو به ده ساعت رسونده ،بیدار شی ....

و بدتر از همه با پا درد ۱۳ روزه ای که نتیجه دکتر نرفتنه که مبادا خدایی نکرده به عروسی دوستت که فرداست نرسی،جارو برقی بکشی...

و افتضاح تر از همه اینه درحالیکه  حتی حال نداری لباس خواب گله گشادتو در بیاری و برای عقب رفتن موهات فقط چشم بندو بالای سرت بفرستی بسنده کنی ،حرف بزنی و غر بزنی تا مامان عزیزت از حالتی که بخاطر تنهایی تو خونه به خودش گرفته و دنبال بهونه میگرده ،دربیاد .....

و ...... اینه که تازه اومدی بخوابی که ساعت ۴ به کلاست برسی یادش اومده لباسشو چرخ کنه و چرخ خیاطی روشن میشود...........


پی.نوشت: مامان تو منو آخر جوون مرگ میکنی راحت میشی :/



  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • مریم **

نظرات (۴)

  • جناب منزوی
  • درود بر شما
    باید ریشه یابی کنم، فکر کنم بدونم این معضل از کجا آب می خوره
    پاسخ:
    امیدوارم موفق باشین جناب منزوی...
    امیدوارم بتونین یه برنامه ی خواب برای خودتون تنظیم کنین....
  • جناب منزوی
  • چند سالیه درگیرش شدم
    نمیدونم درمونش چیه
    صبح زود بیدار میشم ولی باز دیر می خوابم
    پاسخ:
    جناب منزوی عزیز،هر مشکلی هرچیزی که باعث میشه ریتم ملایم زندگی بهم بخوره یه سرچشمه ای داره....
    الان که من دارم جوابتونو میدم ساعت ۴ صبحه و من میدونم این بیخوابیه پنج ساله که داره وارد شش سالگی میشه بخاطر چیه....
    اول بفهمین مشکل کجاست ، چی باعث میشه خوابتون کیفیت یا کمیت خوبی نداشته باشه ،ببینین چی باعث میشه با خستگی که دارین ذهنتونو مشغولش می کنین ،چیه که روز نمیشه خودتونو درگیرش کنین... خستگیش برای من تا همین یه سال پیش مثل این بود که انگار  یه کوهو جابجا میکنم ،چون کیفیت خوابم حتی اگه ده ساعت میخوابیدم هم افتضاح بود... کیفیت درست شد بعد رفتم سراغ ساعت خواب...
    وقتی فهمیدین اونوقت میتونین یه برنامه خوب براش پیدا کنین....
    من وقتی فهمیدم ترس و دلواپسیم از کجا میاد تونستم به یه برنامه درس برسم ... تونستم پیاده اش کنم .... و الان بخاطر بیکاری دارم عادتمو ادامه میدم چون در ماه های آینده دیگه شاید نتونم از سکوت شب استفاده کنم ... من به سکوت شب عادت کردم و یه سالی میشه ازش لذت میبرم با همه ی غرغرایی که بخاطر شب نخوابیدنم میزنم...
  • جناب منزوی
  • من خیلی وقته که خواب درست ندارم، سردرد میگیرم
    پاسخ:
    اگه چندماه یا یک ساله از همین الان درستش کنین چون خواب شب نداشتن خیلی مصیبت بزرگیه .... سیکل خواب از بین بره سردرد بی حوصلگی عصبانیت از پیامد های خوبش به حساب میاد در برابر عقب موندن از برنامه های زندگی ....
    چهار پنج ساله دارم تجربه اش میکنم ،شده یه ماه خوب شدم ولی باز همون اتفاق دوباره تکرار میشه و من یه جور دلواپسی دارم برای خواب....
    امیدوارم زودتر به فکرش باشین
  • حامد سپهر
  • ای بابا چقدر غر میزنی:)))
    آدم خسته باشه کنار باند فرودگاه هم خوابش میبره:)
    پاسخ:
    مجبور بودم بیام اینجا غر بزنم هرچند پی نوشت به خود مامانم گفته شد...
    مشکل اینجاست من از خواب بمیرم نمیتونم تو شلوغی بخوابم حتی اگه سردرد داشته باشم که همین امر مزید بر علت میشه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر