** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

روزی که گذشت....

چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۱۱ ق.ظ

_ به دلیل بی خوابی هایی که دوباره بهش مبتلا شدم،ساعت 3 بعداز ظهر از خواب بلندشدم.اون برنامه ای هم که قرار بود خوابمو تنظیم کنه یه هفته بیشتر جواب نداد، قبلا اگه ساعت 6 یا7 صبح می خوابیدم ته تهش 1 بیدار بودم ولی الان ...


_ 6 صفحه فیرس بالاخره تموم شد البته با خلاصه نویسیش...نتونستم نظریه های روان درمانی رو شروع کنم به دلیل مورد پایین...


_ داداش کوچیکم و مامانم ساعت 8 اومدن هردوتا تو اتاقم قصد کردن بخوابن ، منم دیدم نمیتونم درسمو بخونم برقو خاموش کردم پیش مامانم پایین تختم دراز کشیدم( تختم در تصرف ریش قرمز بود)، هیچ کدوم نخوابیدیم به دلیل اذیت ها و شوخی های ریش قرمز ،بنابراین برق روشن شد وقت به صحبت و شوخی و مسخره بازی هاش گذشت... فقط اومده بودن باعث بشن من یه بهونه پیدا کنم درس نخونم، این همه جا چرا اتاق من خو:(


_با سه دوست صمیمیم سرجمع 42 دقیقه صحبت کردم،اولی 15دقیقه ،دومی 20 دقیقه،سومی 7 دقیقه...

اولی و سومی 7 ساله باهاشون دوستم از دوران دبیرستان، دومی 2 ساله باهاش دوستم از اکیپ یک ونیم سال دوم دانشگاه ست. بلا استثنا از همشون اینو شنیدم که نمردی از بس خونه موندی، خونه بیکار میشینی نمیتونی یه زنگ بهمون بزنی. اولی و سومی همدیگرو دیده بودن هر دوتاشون گفتن همین چند ساعت پیش  غیبتتو کردیم که چرا یه زنگ بهمون نمیزنی؟ طبق معمول بایه خندیدن غر زدنشون قطع شد... راس میگن واقعا همیشه با پیام دادن یا زنگ زدن خبرمو میگیرن ولی کم پیش میاد من اینکارو کنم، واقعیت اینه زنگ  میزنم بهشون دلم براشون تنگ میشه مثل الان که دلم براشون تنگ شده بخاطر امتحان دوتاشون و سرکار رفتن یکیشون نمیتونم ببینمشون، میدونم اگه بگم میام بیرون میان ولی نمیخوام مزاحم درس خوندنشون بشم،برای همین قراره اول بهمن بعد از امتحانات ببینمشون....


_چند روزه کتابای متفرقه امو نخوندم...


_ تو اینترنت چرخی زدم، یه سر به وبلاگ هایی که دنبال می کنم زدم...


#فکرشو میکنم می بینم روزی که گذشت کار خاصی انجام ندادم... واقعا بیکاری درد بدیه حتی برای من....


اینم گوش بدین قشنگه...


غزل شاکری_حدیث آشنایی







  • ۹۷/۱۰/۱۹
  • مریم **

نظرات (۲)

  • ابوالفضل ...
  • اگه خودت حواست به خودت هست که بی‌خیال نظر دیگران که داری چیکار می‌کنی و...

    این آهنگه رو شنیده بودم⁦☺️⁩
    پاسخ:
    آره دقیقا همین کارو میکنم،درهرصورت مردم چیزی دارن برای حرف زدن...
    خیلی آهنگ قشنگیه دوسش دارم😉
    امان از خواب نامنظم): من دارم کم کم درست میشم(:
    .
    من یه دوست صمیمیه صمیمی دارم بعضی وقتا شده60دیقه باهم حرف زدیم😐😊
    ایشالا روزای دیگتون مفیدتر باشن(:
    پاسخ:
    نه برای من درست شدنش وقت می بره امسال 5 ساله که مشکل خواب دارم

    قبلا منم همینطور بودم الان خداروشکر بهتر شدم

    امیدوارم همینطور که تو میگی باشه عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر