** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

کلاس چندمی دخترم؟؟

سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۴۰ ب.ظ

بالاخره پاهام گچ لازم شد ،دیروز بعداز مراجعه به دکتر بعداز دوروز ایشون گفتن اون کبودی که میخواستم زد بیرون الان مشخص شده تاندون های پات مشکل پیدا کرده...

حالا دردسر هایی که مامانم کشید تااینکه یه جا پیدا کنه گچ سبک بگیرن بماند...

 یه بیمارستان خصوصی پیدا شد دکتر شیفت بتونه گچ بگیره،ساعت ۱۱ رسیدیم بیمارستان...

دکتری که میخواست شیفت رو تحویل بده ،یه خانم مسن،قدکوتاه و بامزه بود،هندزفری طبق معمول تو گوشام بود دیدم مامانم با انگشت زد به پهلوم، داره لبش تکون میخوره، هندزفری رو درآوردم.گفت مریم این خانم دکتر دوران نوزادیته...حالا من😐😞 مامانم رفت جلو سلام کرد(خب من نمیتونستم بلند شم) حال ایشون و شوهرشونو پرسید و گفت :شما دکتر دوتا از بچه های من بودین که یکیشون اینجاست، گفت قیافه اتون آشناست بعدش اسم منو پرسید مامانم تا اسممو گفت، منو شناخت...بعدش

فوری پرسید: کلاس چندمی دخترم ؟؟؟

مامانم گفت :داره برای ارشد میخونه😊
رفتم داخل دکتر یه آقای مهربون که وسط سرش کچل بود و دور تا دور سر موهاش بلند البته به شونه هاش نمیرسید....
پاهامو نگاه کرد گفت باید ۴ هفته تو گچ باشه،بعدش مواد لازم برای گچ گرفتنو نوشت مامانم بگیره....
وقتی رفتم داخل یه پرستاری تو اتاق بود گفت که چطور دراز بکشم تا دکتر بیاد،وقتی داشتم دراز میکشیدم ...

پرستاره گفت :کلاس چندمی عزیزم؟؟؟

من:دارم برای ارشد میخونم 😊
دکتر اومد درحالیکه  پاهامو داشت گچ میگرفت بهم میگفت دخترم به پاهات فشار نیار وزنتو ننداز رو پات ،یه وقت نری باهاشون فوتبال بازی کنی(خندید)😐😕

بعد پرسید:کلاس چندمی دخترم؟؟؟

پرستاره:داره برای ارشد میخونه؟ بهش نمیاد نه دکتر منم فکر کردم ته تهش پیش دانشگاهی باشه....
رشته امو پرسیدن بازم تعجب کردن خودشونو بیان کردن ،مامانم اومد داخل دکتر بهش گفت که من فکر کردم دخترتون دبیرستانیه....

# انگار دیروز سن من شده بود معضل و وسیله ای برای تعجب دیگران....
باهمه ی این اوصاف من ترانه ۲۲ سال دارم...



  • ۹۷/۱۰/۲۵
  • مریم **

نظرات (۴)

منم همین مشکلو دارم.دهنم صافه بهشون بگم راهنمایی نیستم.درسم تموم شده.برا ارشد اقدام کردم.همه دهنا وااااا
پاسخ:
:))
  • نیلوفر کیانی
  • سلام 
    انشالله زود تر خوب  بشی عزیزم
    پاسخ:
    سلام بانو 
    ممنونم عزیزم🤗
  • ابوالفضل ...
  • تجربه‌ی گچ گرفتن پا رو دو بار داشتم. البته شکستگی نبوده. یه مشکل توی دوران نوجوونیم برای زانوم. ولی وقتی که گچ رو باز کردن نمی‌تونستم درست راه برم😁
    خوبه که بیبی فیسی مثل آبجی من⁦☺️⁩
    پاسخ:
    من سابقه گچ گرفتن دست  پنج بار داشتم ولی پا تاحالا نه
    نه بابا بیبی فیس نیستم ،فکر کنم قدی که دارم به اندازه کافی بیانگر سنم باشه... یه خرده مبالغه کردن 
    تاحالا نشنیده بودم کسی بهم اینطوری بگه... بجز دوسه  نفر از  اطرافیان
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام
    انشاالله حالتون زودتر خوب بشه

    +بالاخره کلاس چندم شدین؟؟؟
    پاسخ:
    سلااااام 
    ممنون امیدوارم...
    +نمیدونم ۲۲ سالمه یعنی کلاس چندمم؟؟؟🤔🤔

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر