** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

بنگ بنگ...

شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ
 
شب گذشته ساعت ۸ ...
-مبینا ما رفتیم کار نداری؟ نه عزیزم برو به سلامت به بابا اینا سلام برسون...
اون زن دایی: خونه ی ماهم بیاین مریم خانم تا اینجا میاین خونه ی ما نمیاین!!!
-چشم زن دایی این دفعه با مامان اومدم میاااااا...
*در کوچه پخش شدیم هم من ،هم چادرم،یعنی خدارو هزار مرتبه شکر کسی نبود،حالا داییم منو دیده داره میخنده😕*
-آخخخخخ مامان خوردم زمین...(حالا مامانم با یه دست روی صورتش داره منو نگاه میکنه،دوتا زن دایی ها با سرعت نور اومدن پایین بالای سرم وایستادن👀)
_سقوط کردم، البته سقوط نه سُر خوردم... جوری خوردم زمین که تاندوم های پای چپم کشیده شده و باید ۴۸ ساعت پامو آویزون نکنم و زمین نذارم، حق راه رفتن ندارم،تا یک ماه ورزش کردن و دویدن و هرگونه فشار زیاد به پا ممنوع...
مامانم (دیشب): این سر به هوا بودنت همیشه کار دستت میده ،کیو دیدی وقتی درو باز میکنه، صحبت میکنه وحواسش نیست کجا پا میذاره،آخه چرا کف کفشت صافه؟ چرا جلوتو نگاه نمیکنی؟
من(دیشب): خب حواسم نبود اتفاقه دیگه میفته، انتظار داری با ۱/۷۰متر قد کفش چطوری بپوشم؟😞😐😢
الان سه ساعته چهل و چهار دقیقه است رسیدیم خونه دوبار از اتاقم به پذیرایی و بالعکس رفتمو اومدم... نمیتونم رو تختم بخوابم حوصله ام سر میره و از طرفی اذیت میشم مامانم کارامو میکنه، بدترین قسمت ماجرا همین جاست یعنی اعصاب خردکن ترینش😐
مامانم :حالا اگه یه جا بند شدی هی برو هی بیا، دکترت گفته اگه تا دوروز دیگه خوب نشه کبودی و ورمش بیشتر شه، باید سه هفته تو گچ باشه ها... حالا هی برو هی بیا از بچه بدتری ...
مریمممممم گفتم نیاااااا اینجا بخواب رو اون تخت وامونده...😡
-مامااااان یعنی دستشویی هم نرم😞
(یعنی حرص میخوره ها، ولی خدایی نمیشه خیلی سخته)
 
_________
 
بنگ بنگ
این آهنگ سال ۱۹۶۷ خونده شده
Bang Bang/Nancy sinatra 

 

 

 

 

___________
 
همین آهنگ ۲۰۱۷ باز خوانی  شده 
Bang Bang/Dua Lipa

 

 

 

 

_________
این آهنگو اولین بارcher خونده،این دوتایی که من گذاشتم بازخوانی شده است...
___
پی.نوشت:خلاصه در بدترین حالت ممکن دارم پست میذارم،پام روی دوتا بالشت قرار داره ،بطوریکه علاوه بر درد مچ پا، درد زانو هم دارم تحمل میکنم....
در پس .پی .نوشت:امیدوارم همیشه سلامت باشید
  • ۹۷/۱۰/۲۲
  • مریم **

نظرات (۳)

  • ابوالفضل ...
  • ای بابا، ای بابا 😔😔😔
    من تاندون مچم کشیده شد پدرم دراومد از تو که پائه دیگه بدتر😔
    امیدوارم زودتر خوب بشی⁦⁦🤲🏻⁩
    پاسخ:
    واقعا خیلی دردش بده ،افتضاحه...امیدوارم الان خوب شده باشین...
    تاندون یا تاندوم ؟؟؟ من فکر میکردم تاالان دکترا میگن تاندوم😞
    ممنون 🤗
  • هیوا جعفری
  • وای منم خیلی سر به هوامو جلومو نگاه نمی کنم ولی تا حالا اتفاقی برام نیفتاده. ایشالا زود خوب میشی. بازی نصب کن حوصلت سر نره یا کتاب بخون و فیلم ببین
    پاسخ:
    گفتی سر به هوایی من یه نمونه ناشناخته تو این زمینه ام...
    چهار تا سریال دانلود کردم می بینم کتاب میخونم😅😅😅 ممنون بابت پیشنهادت عزیزم 
    😂دسشتویی هم نرو😁

    وای خیلی درد بدی داره):من پام  یه پیچ ساده هم خورد از درد بی قرار شده بودم:/ 
     مراقب خودتون باشین(: 
    ایشالا شما هم سلامت باشین:)
    پاسخ:
    😂😂😂😅😅آره روز اول فکر کنم همین انتظارو ازم داشت
    خیلی دردش بده دیشب نتونستم بخوابم
    چشم عزیزم 
    مرسی بانو امیدوارم توهم همیشه سالم باشی🤗

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر