** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

از طرف یه غریبه....

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۳۲ ق.ظ

طرح لبخندت باعث شد به خودم بگم برای اینکه انسان باشم سخته ...

 مسئله ای اذیتم کرد ، کاش یه کار اشتباه میکردم که تا این حد عصبانی نباشم... اگه میخوای بگی خودخواهم باید بگم درسته خودخواهم چون مثل خواهرم بودی، هیچ وقت فکر نمیکردم اینطوری شه ، کاش در حقت اینقدر خوبی نمیکردم ، درسته الان من در پلیدانه ترین و بدترین حالتم قرار گرفتم ...  

طرح لبخندت منو یه انسان بد میکنه ، اون روزایی که پا به پات بودم و درنظر نگرفتی ، کافی بود به من زنگ بزنی ، طرح لبخندت اذیتم کرد...

حرفات اذیتم کرد : مریم خودت میدونی چرا همون اول بهت نگفتم؟!

همیشه آدما نسبت به کاری عذاب وجدان بگیرن یا خجالت بکشن نمیگن ...

قبلا گفته بودم امکان داره تو میگفتی مگه من دیوونه ام ! باید بگم من دیوونه ام ، تو باعث شدی  دیگه کسی  برام قابل اعتماد نباشه ، برای ضربه خوردن ازت خیلی نزدیک بهت وایستاده بودم، کاش یه خرده ازت فاصله میگرفتم ، بخدا خیلی درد داشت ....

تو که دیگه باید منو بشناسی هیچوقت نمیذارم کسی از احساساتم خبر دار بشه ، همیشه کنارت می موندم تا تنهایی رو تجربه نکنی ولی وقتی برای اولین بار تا آخر راه باهات نیومدم باید متوجه شده باشی مریم قبلو خودت با دستای خودت از بین بردی ، بدترین حالت من تحقیر شدن و شکستن غرورم بود ، میخوام بهت بگم در بدترین روزای  زندگیم نذاشتم اشکی از چشمام پایین بریزه که دیگران ببینن ، ولی کار تو باعث شد تو خیابون مثل بچه ها اشک بریزم دقیقا همون زمانی که راهمو ازت جدا کردم یک قدم ازت فاصله گرفتم ، خواهر عزیزم هیچ چیزی مثل کار تو منو خرد نکرد....

من فقط نمیخواستم حال بد من تصمیمتو تغییر بده ، صبر و بغضم دقیقا بعد از یه قدم فاصله گرفتن ازت شکست ...

خنده ها و شوخی های اون روزم آخرین کاری بود که میتونستم بعنوان یه خواهر کوچیک تر انجام بدم...


       خوشبخت باشی از طرف مریم (یک غریبه)  

 



  • ۰۰/۰۴/۱۰
  • مریم **

نظرات (۳)

سلام 

«نیمکتهای چوبی بیشتر از درختان جنگل میوه میدهند چون ریشه در تلاش معلم دارند»
روز معلم رو خدمتتون تبریک عرض میکنم و آرزوی موفقیت و سلامتی براتون دارم🌹🌹

پاسخ:
سلام آقای سپهر عزیز 🌹🌹
سپاسگزارم  🌺
بعد از مدت ها باید بگم واقعا ازتون ممنونم 🌺

بعد از یه مدت شکسته شدن... آدم سِر میشه... خورد میشه... غمگین میشه... ولی جالبه! بازم آدم نمیشه!

پاسخ:
سلام  یاسی عزیز :)

و به مرور افرادی که باعثش بودن از زندگیت محو میشن و تو میفهمی چقدر زندگی قشنگ تره 

چه متن زیبایی ♥

عالیه طرز نوشتنت ادامه بده خانوم مریم

پاسخ:
سپاسگزارم 🌺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
** مریم

زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
و به نظاره نشست...

مطالب پربحث‌تر