** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

چند روز اخیر ....

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸ ب.ظ

ِ_آخرین پستم دقیقا روز قبل عروسی دوستم بود و الان دقیقا شب بعد از عروسی دوستم ،یعنی دیشب این موقع من بغل دست دوستم تو جایگاه عروس نشسته بودم و با اون یکی دوستم مثل ندیده ها عکس میگرفتیم ، و یک ساعت بعدشم وقتی بغلش کردم چشماشو دیدم اشکم در اومد و با این جمله به آقای داماد :آقا امیر مواظبش باش ،سالنو ترک کردم ... وقتی به سمت در میرفتم جوری دیگران نگام کردن که از کرده ی خود پشیمانم تا حالا این همه آدم یه جا باهم اشکمو ندیدن.... و البته تاحالا بخاطر هیچ عروسی اشک نریخته بودم ....

_انتخاب رشته کردم ،برای دیدن اعتماد بنفس بنده به عکس زیرمراجعه کنید


تا ببینیم کدوم دانشگاه افتخار اینو داره منو پذیرش کنه ... وگرنه باید بشینم یه سال دیگه بخونم :) و دنبال کارای تولیدی باشم تا حداقل اونو بتونم راه بندازم ....

_مریم هستم یک عدد چلاق.... پاهام بعداز دو هفته نه تنها بهتر نشده بلکه به مرحله ای رسیده که استخونم هم سوز میده هم خارش تازه دردم میکنه .... تازه با این پا باید به کارای خونه برسم چون پای مامانم به دلیل التهاب تکون نمیخوره :(



  • ۹۸/۰۴/۲۱
  • مریم **

نظرات (۵)

ایشالله هرجایی میخواین قبول میشین :)
پاسخ:
ممنون عزیزدلم :)
  • جناب منزوی
  • سلام :)
    این نشون میده به خودتون ایمان دارید و بنظرم این یکی از شرط های پیروزیه :)
    امیدوارم حال شما و مادرتون خوب بشه
    پاسخ:
    سلام جناب منزوی عزیز:)
    ایمان ندارم بجز این شهرا به جای دیگه فکر نمیکنم ،چون نمیخوام درس خوندنم هدر بره....
    خداروشکر هردو خوبیم ... ممنون از احوالپرسی شما:)

    وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید تبریک میگم

    لطفا از مطالب ما هم دیدن کنید


    http://learnhtml5.blog.ir/
    پاسخ:
    ممنون از تعریفتون ،شما لطف دارین ..
    مطالب وبلاگتون درباره ی چیزیه که من واقعا ازش سر درنمیارم امیدوارم ناراحت نشین💐
  • حامد سپهر
  • ایشالا خوشبخت بشه دوستت
    گریه واسه چیه واقعا!!
    کلا مینوشتی یا تهران یا هیجا اینجوری راحتتر نبود:))
    ایشالا موفق میشی
    پاسخ:
    امیدوارم 
    برای اینکه شوهرش نظامیه و قراره تهران زندگی کنه و پنج سال هم باید بره یه منطقه گرمسیری بوشهر یا بندرعباس ،بخاطر همین . ..
    همین کارو کردم دیگه ،وقتی از ۱۵ تا ۱۲ تا تهرانه یعنی همین جمله :)
    ممنونم آقای سپهر شما به من لطف دارین :)
  • mohammad.j n.safavi
  • سلام مریم خانم:)
    خیلی دوستش داشتید دیگه,انشالله خوشبخت شند☺

    انشالله همون که صلاحتونه(ترجیحا دلخواهم هستD: )همون اتفاق بیفته

    چرا نمیرید دکتر؟→_→
    برید نشون بدید چرا اینجوریه خب
    پاسخ:
    سلام آقا محمدگل :)
    اره خیلی دوسش دارم ،انشالله 
    ممنونم تو بهم لطف داری پسرخوب
    هنوز دکتر نرفتم ،فردا دیگه واقعا باید برم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر