** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

الان من...

پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۲۱ ب.ظ


الان دقیقا من این شکلیم....


هم میدونم ،هم نمیدونم... البته همین اختلاف نظر هم نیمی از این حالت منو تشکیل میده...


 احوالاتم برام گنگه .از اون وقتایی که حال دارم ولی حوصله ی انجام کاری رو ندارم،زندگی آرومه ولی من کمی استرس دارم...میخوام عصبی بشم ولی به طرز بدی نمیتونم ،فقط در حد بی حوصلگی میمونه....


با عصا از اتاقم تا پذیرایی میرم ولی وقتی میخوام برگردم حوصله عصا گرفتن ندارم ،بعضی وقتا که دوتا عصا رو تو یه دستم میگیرم باخودم دور میدم .میام تو اتاقم ، میرم تو پذیرایی ، آشپزخونه ، اتاقای دیگه....و درجواب مامانم که می پرسه چرا باخودت دورشون میدی ؟؟بذارشون زمین !!!میگم میخوام هرموقع حوصله داشتم با عصا راه برم ،نزدیکم باشه....


موضوعاتی که برای اطرافیانم ناراحت کننده است برام عادی بنظر میاد،احساس میکنم موضوعات براشون بیش از اندازه بزرگ شده،هیچوقت نمی فهمن مبالغه ی اونا از  مسائل زندگیشون دربرابر مشکلات زندگی بعضی از مردم مثل نگاه کردن به خاله بازی بچه هاست...






  • ۹۷/۱۰/۲۷
  • مریم **

نظرات (۶)

  • ابوالفضل ...
  • نگفتم که راه نرو! اتفاقا حس جالبیه اگه تجربه‌ش کنی:)
    پاسخ:
    اره خیلی باحاله...
    اینکه گاهی با یک پا راه میرم،بجای اینکه عصا وزنمو تحمل کنه من وزنشو تحمل میکنم...
    کلا با این پا زرنگ تر شدم ...
  • ابوالفضل ...
  • اگه زیاد با پای گچ‌گرفته راه بری وقتی گچت رو باز کنی چند لحظه اوایلش راه رفتن برات سخت می‌شه و فک می‌کنی اون پای مصدومت می‌خواد پرواز کنه!!!
    پاسخ:
    سخته یکجانشینی:(
    از طرفی خجالت میکشم از مامانمو و ریش قرمز بخوام چیزی برام بیارن:(
  • جناب منزوی
  • یه جور بلاتکلیفی
    پاسخ:
    بلاتکلیفی نمیشه گقت...
    بی حوصلگی،تکلیف مشخصه ولی حوصله برای تلاش وجود نداره
    خوشبختانه و متاسفانه دقیقا میفهمم چی میگین:)
    باورتون میشه دارم ادای تصویره رو در میارم😐😂😫😅
    پاسخ:
    برای تموم کسایی که آزمونی در پیش دارن قابل درکه...
    آره باورم میشه چون خودمم همین کارو کردم:)

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

     

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    پاسخ:
    نفهمیدم:)
  • نیلوفر کیانی
  • 😂😂😂😂
    پاسخ:
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر