** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

قبول نشدم ...

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۲۸ ق.ظ

خوشبختانه یا بدبختانه قبول نشدم :(

از اونجایی میگم خوشبختانه چون هیچوقت به حکمت خدا شک نداشتم و ندارم  ... برای همین ناراحت نشدم ...

من زحمت کشیدم نشد،  حالا نه به اون شدتی که تو ذهن شما ممکنه شکل گرفته باشه....

از اول که جوابمو دیدم فقط خندیدم چون برام غیر قابل باور بود قبول نشدنم ...

ولی احساس میکنم دعای بابام گرفت.... خلاصه پنج میلیون پرید از این بیشتر اعصابم خرد شده:/ (این پنج میلیون بعداز اعلام نتایج اولیه حرفش پیش اومد ،ولی نشد دیگه )

یکی دیگه از مسائل  گفتن این جمله به همکلاسیام بعداز امتحان بود وقتی پرسیدن مریم چطور بود؟؟گفتم:((تهرانو زدم تو گوشش))

بله تا این حد فکر میکردم عالی پیش رفتم ....

خلاصه قبول نشدم و همچنان زنده ام ... وقتی دختر عموم گفت چرا میخندی ؟؟فقط تونستم بگم از اعتماد بنفسم خنده ام میگیره....

ولی بازم اگه برگردم عقب همینطور پیش میرم شاید برای کم درس خوندنم پشیمون باشم ولی برای اعتماد بنفسم و انتخاب رشته و دانشگاه ها همونطور پیش میرم ، فکر نمیکردم وقتی میانگین تمام دروسم ۵۰ شده این دانشگاه ها رو قبول نشم :(

بازم زحمت میکشم .... ولی این جمله رو که میگن شکست پلی به سوی پیروزیه قبول ندارم کلا با این جمله مشکل دارم ... چرا دیگران فکر میکنن این جمله میتونه آروم کنه درحالیکه شکست حالو به یاد میاره حتی شاید موضوع مهمی نباشه و شکست براش خیلی زیاد باشه  و از چیزی حرف میزنه که هنوز شروع نشده ....

  • ۹۸/۰۶/۱۷
  • مریم **

نظرات (۳)

عزیزم

یه سال دیگه فرصت داری و امیدوارم بتونی همونجور که می خوای اتفاقات پیش بره...

نگرانش اصلن نباش چون مهم نیست، باید از این اتفاق درس بگیری و با قدمای محکم تر به سمت هدفت بری...

امیدوارم موفق باشی مریم جون :)💪

پاسخ:
مرسی هیواجان :)
امیدوارم بتونم سال بعد برای خودم جبرانش کنم  البته همونطور که گفتی با قدمای محکم...
امیدوارم توهم در رسیدن به چیزایی که میخوای موفق باشی عزیزدلم ...

سرت سلامت

چیزی عوض نشده تو تلاشتو بکن حداقل از تلاش خودت راضی هستی

پاسخ:
بخاطر دلگرمیتون ممنونم آقای سپهر  :)
قطعا تلاشم بیشتر میشه برای جبران ضرری که به خودم زدم ...
  • معلمی از جنس اینده
  • سلام

    نامید نشو و خودت رو ناراحت نکن.انشا الله سال بعد قبول می شوی...

    پول ارزش مادی هست خدا به هممون میده از این موضوع ناراحت نشو... 

    پاسخ:
    سلااام ...
    من آدمی بس پوست کلفتم این چیزا برام ناامید کننده نیست خداروشکر ...ولی بازم ممنون از اینکه بیانش کردین که خیلی برام ارزش داره...
    اون یه شوخیه ... چون اصلا بحث پول بعداز اومدن نتایج اولیه بحثش پیش اومد خداروشکر خیلی این چیزا به چشمم نمیاد.... و در این موضوع هم ممنونم  

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر