** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

قبول شدم ،از مصاحبه میترسم...

شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۰۵ ق.ظ

این چند روز اونقدر بخاطر آشفتگی های این چند روز آشفته بودم که حتی خبر قبولی آزمون استخدامی هم برام خوشحال کننده نبود...

۶ صبح جمعه ۹۸/۱۰/۱۳ بدترین خبر این چند سال زندگیمو شنیدم...

باورش سخت بود... مثل زمانی که کسی با خبر ازدست دادن عزیزش اول به صورت ناخودآگاه انکار میکنه... و بعد اشک ها که جاری میشه و سکوتی که نمیشه که شکسته بشه...

و همچنان وجودشون پایدار .... 

.

.

حالا بعد از یه هفته از این ماجرای تلخ حالم بهتر شده بود ،یادم اومد من باید با یه چیزی خیلی سخت به نام مصاحبه روبرو شم ،مرا واقعا یارای مقابله با این غول بی شاخ و دم نیست...

آموزش و پرورش ،آموزگار ابتدایی ، شهر تهران منطقه ۱۵ تا ۱۹ قبول شدم ، اگه میپرسین چرا تهران ثبت نام کردم ؟ باید بگم پدر گرامی بنده به من امر کردن ثبت نام کنم درحالیکه من یکی از شهرستان های اطراف شهر خودمون ثبت نام کرده بودم . و حالا که قبول شدم جواب پدر به من برای دلیلش:((فکر میکردم قبول نمیشی))

یعنی الان من برم بمیرم سنگین ترم...

و حالا از مردن که بگذرم ،موندم مصاحبه رو چیکار کنم ؟

زمانی که میخواستم نظرات دیگرانو راجع به مصاحبه بخونم با تصویر سازی چیزی که ازش حرف میزدن تپش قلب گرفتم ،فکر کنم با محیط واقعی روبرو بشم غش کنم....

الان مصاحبه شده برام ترسناک ترین چیزی که قراره تجربه اش کنم :(((

  • ۹۸/۱۰/۲۱
  • مریم **

نظرات (۴)

  • رهام Geramiha
  • سلام من شنیدم مصاحبش خیلی آسونه

    پاسخ:
     سلام پسر خوب امیدوارم همینطور که تو میگی باشه:)
  • محمدرضا زارع
  • سلام

    خوشحالم از این که قبول شدید :)

    مبارک باشه

    مصاحبه راهم اینقدر سخت نگیرید تا استرسهای شما کمتر بشه و بتونید با شجاعت هرچه بیشتر موفق بشوید

    پاسخ:
     سلام آقای زارع 
    ممنون شما لطف دارین ...
    ترس همیشه وجود داره حتی تو این موقعیت ها...
    امیدوارم شماهم موفق باشید
  • حامد سپهر
  • به نظر من همون شهر اطراف خودتون بهتر باشه تهران هزینه زندگیش خیلی بالاست

    پاسخ:

    سلام آقای سپهر زدم ولی عوض کردم ...احتمال اینکه بابام دوباره بره تهران زیاده چون تازه زمستون پارسال از تهران اومد...
    بنابراین در خرج کردن مشکلی ندارم... پدر گرامی پیشنهاد دادن هزینه رو هم تقبل میکنن

    سلام

    بابت قبولیتون تبریک میگم

    موفقیت قابل تحسینی هست

    به امیدخدا موفقیتهای بیشتر و روز افزون

    در مورد مصاحبه و اینکه چه سوالایی میپرسن حتما با کسانی که یه بار این مسیر رو طی کردن مشورت بگیرید

    از افراد خبره یا حتی خود مصاحبه کننده ها هم میشه سوال پرسید

    ولی در کل باید یه جوری خودتونو شفاها اثبات کنید براشون

    کتاب هم کم نداریم در زمینه مصاحبه های شغلی

    میتونید استفاده کنید ازشون

    موفق باشید

    پاسخ:

    سلام ممنون آقای دکتر... امیدوارم بتونم این موفقیتو کامل کنم با قبول شدن در مصاحبه ...  مشورت میگیرم این یه ویژگی خاصیه که دارم از همه درباره اش سوال میکنم و نظراتو کنار هم میچینم تا بتونم به یه جمع بندی برسم در همه ی مسائل اینطورم  اما در مورد مصاحبه بیشتر استرسه اذیتم میکنه... کتابشو گرفتم ... ممنون از اینکه وقت گذاشتین و راهنماییم کردین:)
    امیدوارم شماهم از این هم موفق تر باشین..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر