** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

این سخن نقل شده از استاد زبان بنده است!!!

آقای .... استاد گرامی ما دلیل استفاده بیش از اندازه زنان ایرانی از لوازم آرایش رو حجاب میدونن ..

حالا دقیقا میدونم چرا؟؟؟ چون سرکلاس توضیحی مفصل در این باره دادن...

از نظر ایشون حجاب خانم ها رو زشت میکنه! زیبایی های زن پوشیده میشه و این باعث میشه خانم ها بخاطر اینکه مجبورن زیباییشونو پنهان کنن ، با لوازم آرایش خودشون رو زیبا میکنن!!

از اون جایی  که کلاس ما مکالمه است و به صورت مختلطه ،و من تنها کسی هستم که در کلاس چادر دارم... و قطعا همه اینو میدونیم که چادر زیاد با آرایش سازگار نیست ،بنده آرایش نمیکنم ولی دلیل اینکه استادم اصرار داشت از من تایید بگیره که درست میگه فقط بیانگر اینه که من با حجاب زشت میشم😊😊

و باید زیبایی هام در معرض دید باشه تا زیبا بشم😐

# جواب من به ایشون فقط لبخندی کوتاه بود، اگه تایید میکردم خودم زیر سوال میرفتم که پوششمو قبول ندارم و اگه رد میکردم باید هزارتا دلیل میاوردم ولی ازاون جایی که ایشون رو میشناسم دلایلم براشون مهم نبودپس به فکر خسته تر کردن خودم نبودم....

*سوال: من زیبایی هامو نشون بدم آدمای اطرافم چی بدست میارن ؟؟؟یا اینکه من چی بدست میارم؟؟؟ 

از نظر گناه و به خطر افتادن دین  اسلام نمیگم (که جدیدا خیلیا از این جمله برای مسخره کردنمون استفاده میکنن) اینکه به صورت شخصی چی به دست میاریم؟؟؟




  • ۹۷/۰۹/۱۴
  • مریم **

نظرات (۴)

  • حمدان مقدم
  • سلام
    *اکثر خانم ها آرایش کرده ،بد حجاب یا بی حجاب هستند.
    *آرایش و زیبایی حریم شخصی هر انسان است.
    *اگر استاد شما قدمی در کشور های خارجی بگذارد.تازه می فهمد که خارجی ها در مورد زنان آرایش کرده چه برداشتی دارند!

    پاسخ:
    سلام
    *متاسفانه بله
    *در کشور ما تعریف دقیقی از حریم شخصی وجود نداره به طوریکه گاهی ما درباره ی تعرض و توهین به خانم های محجبه رو می شنویم.
    *متاسفانه خارج از ایران زیاد رفتن ولی وقتی دید محدود باشه ما نمیتونیم انتظار زیادی داشته باشیم.
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • هیچی...!
    واقن هیچی ب دست نمیاد... بجز یه سری نگاه و توجه پوچ و مسخره!
    پاسخ:
    واقعا همینطوره که تو میگی ... 
  • ابوالفضل ...
  • اوکی گرفتم. البته خب این حرفش یه جورایی  در مورد اونایی که حجابشون اجباریه و نه اختیاری و انتخابی صدق می‌کنه احتمالا.
    که خب حجاب اجباری هم اتفاق اشتباهیه. ضررش بیشتر برای محجبه‌هاییه که خودشون به اختیار انتخابش کردن.
    پاسخ:
    دقیقا...بحثشون آرایش بیش ازحد و اجباری بودن حجاب بود...
    واقعا همینطوره که شما میگین هیچ‌وقت نمیشه طرز تفکر کسی رو تغییر داد.اجبار کردنش جواب عکس میده... واین باعث میشه دید مردم نسبت به محجبه ها تغییر کنه.. هیچ کدوم از دوستای من چادری نیستن اولای دوستی همیشه بهم میگفتن ما انتظار اینطور رفتار کردن ازت نداشتیم یعنی واقعا درنظر دیگران غول شدیم😞
  • ابوالفضل ...
  • ولی خب من زیاد دیدم باحجاب و چادری که آرایشم می‌کنن و بهشون میاد اتفاقا. چون حجاب باعث می‌شه صورت بهتر دیده بشه. البته منظورم آرایش غلیظ نیست. نمی‌دونم منظور خودت از آرایش چه اندازه‌ست؟
    در کل خوبه زیبا باشیم و نشاط بصری برای خودمون و دیگران ایجاد کنیم. ولی همون حرف اولم. برای زیبایی آرایش به اندازه لازمه و نه در حدی که بیش از حد جلب توجه کنه. اون جوری دخترا زشت هم می‌شن.


    پاسخ:
    زشت بودن خوب نیست ... آرایش نکردن به این معنی نیست که نظافت و زیبایی نسبی رو برای خودمون نخوایم ... قطعا خیلی چیزا رو دختر ای دیگه تجربه میکنن ماهم تجربه میکنیم ... منظور استاد بنده زیبایی هایی مثل مو و اندام بود میگن چون این ها پنهون می مونه خانم های بیش از اندازه آرایش میکنن ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر