** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

نمیاد منو ببره :/

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴ ب.ظ

از امشب قراره به بی خوابی غلبه کنم .دیگه از ۵ صبح رد شده به ۶ صبح گاهی ۷ صبح رسیده .  تواین چهار سال فکرکنم کلا ۲۰ روز نتونستم قبل از ۳ بخوابم . دیروز دکتر برام قرص خواب تجویز کرد ولی با صحبت زیاد مامانمو راضی کردم یه هفته وقت بده اگه نتونستم خوابمو تنظیم کنم بعد شروع کنم به خوردنش ....

از ساعت ۱۰ اومدم بخوابم خوابم نمی بره ... در ۳۶ ساعت گذشته ۵ ساعت خوابیدم .

نسبتا روز شلوغی داشتم ۴ ساعت پیش دوستام بودم ،کلاس زبان که یه رب دیر رسیدم  بخاطراینکه گوشیمو تو اسنپ جا گذاشتم دوییدم دنبال ماشین. نتیجه نداد ،رفتم ایستگاه تاکسی ۳ تا آقا وایستاده بودن گوشیشونو گرفتم زنگ زدم ،بعد ۱۰ تا کوچه دوییدم تا به گوشی نازنینم برسم. از کلاس تا خونه پیاده اومدم تا خسته شم همه ی تلاشمو کردم تا ساعت ۱۰ خوابم نبره ... فکر کنم رفته قهر کرده نمیاد منو ببره و من همچنان درانتظار خواب با کمی دلواپسی چشم بندمو نمیزنم ....

  • ۹۷/۰۹/۱۸
  • مریم **

نظرات (۲)

  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • قرص خوب نیس :(
    کاش منم کمتر میخوابیدم! :دی
    ازین جوشونده ها خواب آورشو نداریم؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    متاسفانه قرص خوردم. 
    امیدوارم هیچ‌وقت اینطوری نشی.
    داریم ولی زیاد جواب نمیده اصولا به عنوان آرام‌بخش استفاده میشه تا خواب آور
  • ابوالفضل ...
  • جالبه این همه خستگی و باز هم بی‌خوابی...
    ایشالا درست بشه.
    پاسخ:
    متاسفانه درست نشد باز تا ساعت ۵ بیدار موندم .دیگه تسلیم قرص میشم از امشب😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر