** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

پایان پژوهش،پایان اولین تجربه....

چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ق.ظ

بعداز ۶ ماه تموم شد...

امروز همین چند لحظه پیش با تایید آقای دکتر برای دریافت داده ها کار ما گروه ۱۱ نفره تموم شد...

* خیلی چیزا شنیدم و خیلی چیزا دیدم تو این مدارس که هم باعث خندم شد ،هم اشکمو درآورد.. زندگی بچه ها ،خونواده هاشون، هزینه ها،دارو ،کاردرمانی، گفتار درمانی و.....

اتوبوس بچه های بهزیستی ، خانم نوری عزیزم ، سوگند، سندرم دوشن،علی ،ملیکا ، اختلالات متابولیکی،بیتا، هرزه خواری ، خانم ما خودمون پژوهشگریم، پرونده های مشاوره ای،پدری که بخاطر کشتن همسرش اعدام شد، دریا،مبینا ،سندرم داون، آستینت خیس شد بذار من بهت آب بدم با دست من آب بخور:))،خانم میشه شما همیشه پیشمون باشین، خانم من تا دم در همراهتون میام،مادربزرگش اینا نمیتونن خرجشو بدن. عکسشو فرستادیم برای یه خَیِر شاید بتونه مخارجشو بده، باور می کنی که دختر۱۲ ساله شده ساقی باباش(ساقی مواد نه....)و....

کلمات ،اسم ها،حرفا،جمله ها چیزایی که منو یاد بچه ها میندازه. علاوه بر بیماری مشکلات خانوادگی و... زندگیشونو دچار مشکل کرده..

و اون نقطه چین خیلی چیزایی که واقعا قابل گفتن نیست ،گفتنش چندروز باعث درگیر شدن ذهن میشه....

میخواستم کل خاطرات این چند وقتو تعریف کنم ولی خیلی زیاد میشد،برای همین فقط اون چیزایی که منو یاد بچه ها میندازه رو نوشتم....

# گفتم تجربه، شعار نبود... بچه های استثنایی واقعا بهم یاد دادن چطوری از زندگیم لذت ببرم ...

وقتی مشکلات اونا رو با مشکلات خودم مقایسه میکنم ، فقط خجالت میکشم .....

پی.نوشت: زمان دقیقشو نمیدونم ولی همین چندروز تحلیل داده هارو میذارم،تخصص لازم نداره.میتونه برای کسایی که میخوان ازدواج کنن و بچه دارشن تا حدودی کمک باشه...




  • ۹۷/۰۹/۲۱
  • مریم **

نظرات (۱)

  • ابوالفضل ...
  • واوو هضم کردن روبرو شدن با همه‌ی این شرایط خیلی سخته، هرچقدر هم که پوست‌کلفت باشی...

    ممنون بابت اشتراک گذاری⁦ تحلیل داده‌ها 🙏🏻⁩

    پاسخ:
    فقط میتونم بگم واقعا ناراحت کننده است... خیلی چیزا رو واقعا نمیشه گفت تازه اینا خوب بودن...
    امیدوارم کمک کنه... فکر کنم یه هفته یا بیشتر طول بکشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر