** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

گمشده در زمان

يكشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۵۲ ق.ظ

من از اون دست افراد گمشده در زمانم...

میدونم چی میخوام ،برای رسیدن به چیزایی که بهشون فکر میکنم راه حل دارم ،چیزایی که سرعتمو کم میکنن یا حتی برای مدت زمانی منو متوقف میکنن رو می شناسم،یه زمانایی رو برای اتفاقات غیرمنتظره درنظر گرفتم....

فقط مشکل اینجاست بعضی اوقات یا بهتره بگم بیشتر اوقات من در زمان گم میشم... 

بین گذشته ،حال و آینده ...

دقیقا نمیدونم دارم در چه زمانی زندگی میکنم...
_گذشته رو مرور میکنم...
_حال رو میگذرونم...
_برای آینده برنامه ریزی میکنم ...

گاهی احساس میکنم دارم بین سه زمان می چرخم...

زمانی که دارم در زمان حال درباره ی آینده فکر میکنم گذشته پیداش میشه و جولان میده ...
با برگشتن به گذشته حال و آینده رو ازدست میدم... با فکر کردن بهش در زمان گم میشم...
انگار دارم گذشته رو درحال زندگی میکنم ،زمان ازدستم در میره و من گم میشم بین گذشته ای که وجود داشته ،حالی که وجود داره و آینده ای که وجود خواهد داشت...
به گذشته فکر کردن خوبه برای درس گرفتن ،اشتباهات رو تکرار نکردن، موقعیت های خوب رو مجدداً از دست ندادن...
ولی من با فکر کردن به گذشته دارم دوباره زندگیش میکنم....


  • ۹۷/۱۰/۰۲
  • مریم **

نظرات (۱)

  • ابوالفضل ...
  • خیلی سخته تعادل نگه داشتن بین فکرنکردن و زیادی فکرکردن بهشون...
    پاسخ:
    واقعا سخته ... هیچ وقت نمیتونم زمانی که پرت میشم به گذشته رو کنترل کنم..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر