** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

همینطوری نوشت...

چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۳۹ ق.ظ
از ۹/۳۰_ ۱/۰۷ خواب بودم... از وقتی بیدار شدم دارم خودمو قانع میکنم که خواب مفید از ساعت ۱۱_۲ شبه یعنی من خواب مفید رو داشتم...
ولی از طرفی از وقتی بلند شدم دارم به این هم فکر میکنم که چیکار کنم؟؟ 
کتاب بخونم ،درس بخونم ،سریال ببینم ،فیلم ببینم ،بازم برم تو اینترنت بگردم نظرات دیگران درباره ی تفاوت روانشناسی بالینی وزارت بهداشت و وزارت علوم رو جویا بشم، لاک بزنم، میوه بخورم ، اتاقمو مرتب کنم ، بازم بشینم کلیپ آشپزی نگاه کنم ،پست جدیدی بذارم که محتواش آهنگ نباشه ولی همراه باهاش آهنگ گوش بدم ، نقاشی بکشم و خط کارکنم همین الان به ذهنم خطور کرد 🤔 هرچند خیلی وقته نرفتم سراغشون مطمئنم گند میزنم...
یه کار دیگه ام میتونم بکنم اینکه اون نیم ساعت چهل و پنج دقیقه ای در روز که استاد زبانم میگه اختصاص بدین به صحبت کردن و گوش دادن زبان ،الان میتونه زمان خوبی برای  اختصاص دادنه باشه ،ولی واقعیت حوصله ندارم ...
از اون زمان که بلند شدم تاالان حدود یک ساعت و چهارده دقیقه میشه، پست جدید وبلاگ هایی که دنبال میکنمو خوندم، لپ تاپ جلو روم بازه اینترنتش روشنه و من برای روشن نگه داشتن صفحه اون دکمه دراز بزرگه که هیچ وقت اسمشو یاد نگرفتم میزنم و دوخط وجود داره با این محتوا :(( پست های اخیر محتواش موسیقی بود . درحقیقت نیمی از زندگی من صرف موسیقی گوش دادن شده...
چه زمانیکه در دبیرستان فرمول ریاضی حل میکردم ،چه زمانیکه بعنوان یک دانشجوی مهندسی برای بازدید سد رفته بودم. (با دو خط بالا فقط میخواستم بگم دانشجوی انصرافی هستم البته با افتخااار)

خلاصه  ))
محتوایی که در گیومه قرار گرفته قرار بود پست جدید باشه ولی به دلیل سختی نوشتن با لپ تاپ با گوشی دارم پست میذارم، وقتی گوشی به دست گرفتم کلا یه چیز دیگه دارم می نویسم و آهنگ هم گوش ندادم...😐
راستی وقتی بیدار شده بودم وقتی دید چشممو به سمت انتهای چشمم هدایت میکردم مثل زمانیکه این تلویزیون قدیمیا برفک میزدن، تصویر دید منم اینطوری میشد...🤔
الان دارم به این فکر میکنم برم چایی بخورم چون سرم یه جور اعصاب خردکنی شده...


پی.نوشت : خودم هنوز نفهمیدم چرا اون دکمه ی دراز لپ تاپو میزنم آخه بدیش اینه به طرز عصبی کننده ای نورش میزنه تو چشمم...

در پس .پی .نوشت: کریسمس مبارک... 

  • ۹۷/۱۰/۰۵
  • مریم **

نظرات (۳)

  • ابوالفضل ...
  • کریسمس شما هم مبارک!

    منم دانشجوی انصرافی ام اونم توی مقطع ارشد...

    «مگس پران» رو سرچ کن ببین مثل من مبتلایی بهش یا نه! راجع به اون برفکای توی دیدت گفتم...
    پاسخ:
    ممنون
    پس حسابی خوشبختم 🤗
    آره فکر کنم چون امشبم دقیقا همونطور شدم
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • صفه هارم میشه باش بالا پایین کرد! :دی
    پاسخ:
    واقعا من اینو نمیدونستم 😅
    فقط باهاش فاصله میندازم و میزنمش تا صفحه خاموش نشه
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • دکمه درازه بی هویته؟
    منم اسمشو نمیدونم آخه!
    پاسخ:
    هویت داره ولی ما ازش خبر نداریم 😅
    فاصله انداز هم خوبه 🤔

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر