** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

مبهوت شب

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵ ب.ظ

آهنگ زیبای فرانسوی  مبهوت شب /zaz

فکر کنم این خواننده رو با آهنگ Je veux بشناسین.

اگه از صدای این خواننده خوشتون میاد این آهنگ هم میتونه  حس خوبی بهتون بده 


Eblouie par la nuit/ zaz

مبهوت شب / ژاژ (زاز)





گل نرگس هدیه ی من به خاله ام بود ولی یادش رفت ببره،البته با اون وضعیت حقم داشت یادش بره.😕

اون گلدون کوچولو که هنوز انتقال پیدا نکرده به گلدون بزرگتر ،هدیه من برای خودمه که بالاخره از سردرگمی دراومدم و قراره دیگه کلاس زبان نرم😊

 دیگه زمان خوابم داره میگذره شب بخیر خوابای خوب ببینین👋






  • ۹۷/۱۰/۰۹
  • مریم **

نظرات (۴)

تقریبا همه آهنگ های پوشه fts شمارو همون روزی که نظر گذاشتم گوش دادم و لذت بردم. کلا احترام زیادی قائلم برای دوستانی که با توجه و دقت موزیک انتخاب می کنن و گوش میدن. پیشنهاد میکنم اهنگ زیر رو اگر دوست داشتید گوش بدید. به عنوان یک هدیه

flying - Anathema

پاسخ:
خوشحالم  از این پوشه خوشتون اومده ...حتما گوش میدم ...کلا هرنوع پیشنهاد در زمینه موسیقی رو با آغوش باز پذیرام...:)

فوق العاده بود 

هرچند من نمیتونم خیلی انس بگیرم با اهنگهایی غیر از گروه pinkfloydاما این اهنگ واقعا تاثیر گذار بود

پاسخ:
خداروشکر خوشتون اومده 
من  عاشق آهنگ های فرانسویم اهنگ های بیشتری میخواین پوشه ی ftsدارم البته کمن وقت نکردم بیشتر بذارم ،خوشحالم خوشتون اومده:)
  • ابوالفضل ...
  • والا زیاد تسلط ندارم به آهنگای فرانسوی و کلا خارجی. ولی خیلی از فرانسویا هستن که قشنگن 😊

    گل نرگس رو عاشقم 😍
    پاسخ:
    😅من خیلی آهنگ فرانسوی دوست دارم با اینکه خیلی وقتا معنیشونو نمی فهمم...

    یعنی تو زمینه عاشق گل نرگس بودن باهاتون به شدت موافقم. خیلی دوسش دارم برای همین بیشتر وقتا برای خودم میگیرم. گل مریم هم به همین شدت دوست دارم. هردو بخاطر بویی که دارن.
    آره.خوشم میاد از اون کلیپش
    وقت کردی بهم سر بزن.
    پاسخ:
    این آهنگ متفاوته با اون کلیپش .
    چشم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر