** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

کنکور ارشد (بالینی کودک)

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۴۵ ق.ظ

بعد از گذشت تقریبا سه روز از آزمونی که کمی باعث دلشوره ام شده بود اینجا اومدم ... تا ببینم وبلاگم چطوره دیدم مثل همیشه دنج و خلوت باقی مونده ...

در جواب تموم کسایی که پرسیدن امتحانمو چطور دادم اینو گفتم :یا خیلی خوب دادم یا خیلی بد ....

شما که غریبه نیستین امتحانمو نه خیلی خوب دادم نه خیلی بد، من فقط امتحانمو خوب دادم ،ولی از اینکه با قاطعیت بگم خوب دادم میترسم ،چون هیچوقت به تست نمیتونم اعتماد کنم کلا با وجود چهار گزینه مشکل دارم،برای همین از جمله ای استفاده میکردم که اطرافیان بین حتما قبول شدنم و حتما قبول نشدنم گیر کنن تا جوابای اولیه بیاد....

اندر حکایات روز امتحان....

روز امتحان هیچ اتفاق خاصی نیفتاد ،فقط اینکه ریش قرمز منو ساعت ۷ برد و من با اطمینان میگفتم ساعت ۹تموم میشم اونم برای اینکه نیم ساعت بیشتر بمونم باهام چونه میزد ،میگفت حداقل ساعت ۹/۳۰بیا بیرون ،و اینطور شد که من ساعت ۱۰/۳۰بیرون اومدم و سه ساعت ونیم منتظرش گذاشتم آخرا نگرانم شده بود فکر میکرد چیزیم شده بیرون نمیام ....
حالا این دیر بیرون اومدن دلیل داشت .... وقتی ساعت هشت آزمون شروع شد من سه درس اصلی که باید برای قبولی بالینی کودک میزدمو شروع کردم تا ۹/۳۰این سه درس و تا حدودی آمار و روانشناسی فیزیولوژیکو زدم ،ولی مشکل اینجا بود که مراقب محترم تا ساعت ۱۰/۱۵ به هیچ وجه برگه ها رو نمیگرفت و منم از سر ناچاری مجبور شدم دو تا سوال از زبان جواب بدم  .... اگه زبانو غلط زده باشم تقصیره مراقبه.... و اگه درست زده باشم نشان از توانایی های منه(با این جمله چه جمله ای تو ذهنتون شکل گرفت؟ )
خلاصه این ۴۵ دقیقه رو با دل ضعفه و خمیازه و سوالات زبان گذروندم ... وقتی بیرون رفتم بچه های دوره کارشناسی رو دیدم ، منتظر اتفاق خاصی نبودم چون میدونستم اونا از منم علاف ترن (با این جمله چی؟)
آخرشم که اول گفتم :)
این چند روزم در ویلا به سر می بردم ، ۱۵ روز از ماه رمضون اونجا بودم قرار بود ره آورد اون چندروز یه صدا از طبیعت و تصویرش باشه که نشد البته اینبارم نشد ایشالله هفته بعد که رفتم میارم ....
پی. نوشت : محمد جواد پسر خوب تو رو یادمه .... یه جورایی امتحانو داغانش کردم ولی تا جوابش نیاد میزان خسارتی که بهش زدم مشخص نمیشه .... امیدوارم تو هم کنکور رو بزنی داغانش کنی ،قطعا ریاضی راحت تر از تجربی داغان میشه... موفق باشی (ایمیلتو نذاشتی مجبور شدم اینجا جوابتو بدم البته امیدوارم دستت برسه)


  • ۹۸/۰۳/۲۶
  • مریم **

نظرات (۵)

نه عزیزم اتفاقا وزارت علوم بودم
پاسخ:
من بخاطر اینکه گفتین فیزیولوژی رو بد زدین فکر کردم وزارت بهداشته بخاطر ضریب بالاتری که داره ...
  • mohammad.j n.safavi
  • سلام ابجی خانم:)
    خداروشکر,انشالله که نتیجه‌اش همونی که میخواید میشه
    هرچی صلاحه:)
    من برم به هیوا خانمم یه سر بزنم:)

    پاسخ:
    سلام پسر خوب :)
    امیدوارم فقط میتونم همینو بگم... انشالله توهم آزمونتو با یه نتیجه عالی پشت سر بذاری 
    حتما تا الان بهش سر زدی 
  • هیوا جعفری
  • امیدوارم موفق باشی عزیزم. چند وقتیه خبری از محمد جواد ندارم :(
    پاسخ:
    مرسی هیواجانم ممنونم بانوجان ....
    از کامنت  بالا پیداست  که تاالان ازش خبر دار شدی...
    ایشالا با قبولیت نتیجه همه زحماتت رو بگیری:)
    پاسخ:
    سلام آقای سپهر عزیز.... ممنونم  بابت دعاتون ..فقط با کمی استرس میتونم بگم امیدوارم
    منم سال 94 کنکور ارشد بالینی دادم
    بماند که 55 جلد کتاب و توی 9 ماه سه دور خونده بودم :|
    ولی سر کنکور فیزیو رو گند زدم :(
    طبق کنکورای آزمایشی باید بین ده نفر اول میشدم ولی رتبه ام 110 شد و تهران رتبه نیاوردم و چون شاغل بودم کلا پرونده اش بسته شد :(
    پاسخ:
    سلام ..
    شما حتما کنکور وزارت بهداشتو دادین چون وزارت علوم زیاد فیزیولوژیک تاثیر نداره ضریبش یکه ،اگه  درسای دیگه رو خوب زده باشین 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر