** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

گذر روز ها...

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۲۴ ق.ظ

از پست همینطوری نوشت که پنج دی بود تا به امروز نهم دی انقلاب عظیمی در برنامه خوابی من ایجاد شد و همچنین در روزمره گی های من...

برنامه ی خوابی من درشب از ساعت 9یا 10 یا 11 - 1:44یا 2:52 یا 3.


حالا سوال اساسی اینجاست تا صبح من چیکار میکنم؟ اول از همه باید بگم هیچ کار خاصی نمیکنم خیلی مردم آزارانه عمل میکنم:)


1- ازاونجایی که الان چند وقتیه صبح بلند نمیشدم ,اون توصیه که میگن سیب بخورین برای سلامتی خوبه رو انجام میدم در این پنج روز تغییر جدی  در خودم ندیدم.

2- چای میخورم مثل بیشتر کسایی که اول صبح بلند میشن, میخوام یه خرده بیدار شدنم واقعی به نظر بیاد و اینکه سرم یه جور اعصاب خردکن نشه.

3- کتاب میخونم یعنی وقتی روز اول شروع کردم به کتاب خوندن زمان به طرز عجیبی سرعت گرفته بود.تازه زمانی که میخوابم حتما باید کتاب بخونم وگرنه خوابم نمی بره اونم به افتضاح ترین شکل ممکن دراز کشیده به پهلو در حالیکه عینک رو چشممه و چراغ گوشیم بالای سرم روشنه و خواهش های بابام برای آوردن چراغ مطالعه اش از کتابخونه اش با یک حال ندارم بیخیال روبرو میشه.

4-دیشب و امشب وقتم در اینترنت گذشت.اولش داشتم کتاب زبان بدن آلن و بارباراپیز رو میخوندم ولی اومدم پست بذارم کلا موندگار شدم.

5- وقتی ساعت پنج ونیم میشه نقش دختر نمونه بودن برای بابام آغاز میشه .صبحونه آماده میکنم کاری که با بیست و دو سال سن به تعداد انگشتای یه دست هم انجامش نداده بودم. الان چندروزه بابام جمله ی معروفش که میگه همه دختر دارن منم دختر دارمو نمیگه :) .

6- بعداز آماده کردن صبحونه نقش بنده ی نمونه بودن با نماز خوندنم آغاز میشه به امید یک روز خوب...

7- از ساعت 6 تا 7 با پدر عزیزم دوتایی صبحونه خورده و درمورد مسایل مختلف بحث میکنیم.

8- خیلی وقت بود ناهار درست نمیکردم فقط شام با من بود ولی با اینکار نقش دختر نمونه برای مامانمم شکل میگیره.


----------------

پاورقی: نگاه کردن و منتظر بودن برای دراومدن خورشید خیلی خوبه.


میخواستم حرف چندساله امو دوباره به بابام بگم که بذاره برم کلاس طراحی پرتره ولی در نطفه خفه شد.


واقعیت اینه که دیگه رشوه دادن به خودم برای  رفتن به 17 جلسه ی باقی مونده کلاس مکالمه جواب نمیده. واقعا ازخودم انتظار زیادی دارم چون با زبان هیچوقت کنار نمیام نه دوسش دارم نه ازش بدم میاد بی حسی کامل.

دقیقا مثل زمانی که میگیم بدترین حس به شخص مقابل بی حسیه چون وقت نمیذاریم درباره اش فکر کنیم برای همین هیچ حسی رو نسبت بهش نداریم.

ولی خدایی هرکسی جای من بود نسبت به زبان بی حس میشد فکر کنین امتحانات پایان ترم دیپلم همه ی درسای تخصصی ریاضی بالای 17 بشی بعد زبان یک درس عمومی رو 8 بگیری با میان ترم قبول شی. هرچند استادم میگه هنوز بهش محتاج نشدی بذار محتاج بشی حس هم پیدا میکنی.پوووووف



* پی. نوشت: هنوز تحلیل داده ها انجام نشده. به استادم دیروز زنگ زدم که کی شروع کنیم بهم میگه دیشب به خودم گفتم مریم بهم زنگ میزنه. میخواستم بگم زمان وارد کردن داده ها اینقدر بهم زنگ میزدی اجدادم اومد جلو چشمم, ولی امان از شرم وحیا و احترام به بزرگتر که دستمونو می بنده.

گفت کلاسام تازه تموم شده این هفته هر دو مرکز مشاوره سرم شلوغه. میخواستم بگم استاد کمک میخواین بهم بگین ولی ازاونجایی که تعارف نداره میاد میگه کتابو که داری بیا برای بچه های کلاسم سوال طرح کن و برگه ها رو تصحیح کن بهم بده.برای همین قید تعارف کردن به  آقای دکترو زدم. گفتم استاد هرزمان شد بهم خبر بدین گفت باشه(نمیدونم گفت دختر خوب یا خواهر جان همیشه با این دو کلمه مورد خطاب قرار میگیرم , حالا یکی رو گفته) اولین نفر به تو خبر میدم . میخواستم بگم........... 





  • ۹۷/۱۰/۰۹
  • مریم **

نظرات (۲)


اون بسم الله هست‌‌‌...منم یه هم چیزی دارم😊 با قدمت تاریخی😅

پاسخ:
خیلی داشتن اینطور چیزا خوبه 😊بیشتر خاطره انگیزه
  • ابوالفضل ...
  • خوراکی‌هایی رو هم می‌خوری که خوابت رو حسابی می‌پرونه. سیب و چای منظورمه!

    خیلی خوبه دختر خوبی هستی خصوصا برای پدرت ⁦;-)⁩

    اون کلاس رو هم برو خب. طراحی رو می‌گم.

    شلخته هم نیستی اونقدرا.
    پاسخ:
    اره خب دارم روی برنامه ی خوابم کار میکنم هر شب چنددقیقه به خوابم اضافه بشه تا به ساعت 5 یا6 صبح برسه..

    تازه اینطوری شدم وگرنه قبلا بابام فقط خوب بود و من بیننده ی خوبی

    متاسفانه بابای من با هنر میونه ی خوبی نداره به همین دلیل هم نذاشت هنر بخونم, میخواستم از طریق خوندن ریاضی برم معماری تا جبران کنم چون واقعا علاقه داشتم ولی بابام اون راه هم بست آخرش ترم سه روانشناسی بودم که گفت برو دیگه نمیتونستم وقتمو هدر بدم حتما بعدها به دنبالش میرم.

    واقعااا من خودمم همین فکرو میکنم ولی نظر مامانم هنوزم همونه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر