** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

*سلام عزیزم بفرمایید امری داشتید ..

_سلام خانم من چند روز پیش برای یک ماه آینده پول واریز کردم، ولی نمیتونم کلاسامو بیام.

از ۳جلسه یه جلسه اومدم یه جلسه غیبت داشتم و امروز که سومین جلسه است اومدم که بگم نمیتونم بیام، اون مبلغی که من بعنوان شهریه دادم چه مقدارش بهم تعلق میگیره؟؟؟ میدونم همه اشو نمیتونم بگیرم فقط میخوام ببینم چقدر از اون مقدار بهم برمی گرده ؟؟؟

*هیچی ،شما که کلاس خصوصی ثبت نام نکردین بهتون پولو برگردونیم، کلاس عمومیه و من نمیتونم کسی رو جایگزین شما بکنم...

_واقعا نمیشه ،من اصلا از این کلاس استفاده نکردم ...

*نه نمیشه اگه میخواین با خودشون صحبت کنین..

_مرسی خانم ، حال و حوصله بحث الکی درباره چیزی که جوابشو از قبل میدونمو ندارم...


# مکالمه ی کوتاه من و مسئول ثبت نام آموزشگاه زبان ،بعداز ۴۵ دقیقه پیاده روی همین چند کلمه رد وبدل شد و من از آموزشگاه اومدم بیرون...

هندزفری مو دوباره کردم تو گوشم خیلی عادی دوباره پیاده روی رو به مقصد خونه آغاز کردم..

تا قبل ازاون میخواستم وقتی تونستم پولو بگیرم برای خودم یه دسته گل نرگس بگیرم ، ولی با این حال باز گل نرگس گرفتم ولی برای خودم نه، برای خاله ام... برای خودمم گل گرفتم با یه دلیل جدید اینکه تونستم از سردرگمی دربیام و دیگه کلاس زبان نرم،ولی اون گل،گل نرگس نبود یه گل از خانواده کاکتوس هابود. 😞

درحقیقت میدونستم اون پول برنمی گرده ولی بازم رفتم هم به اون پیاده روی احتیاج داشتم هم اینکه یه بار ازخودم یه تلاشی نشون بدم...

● وقتی شب میخواستم بخوابم به این فکر میکردم ،قبل از شهریه دادن بجای برم نرم یه تصمیم قطعی میگرفتم با اون ۱۲۰ تومن میتونستم حداقل ۵ جلد کتاب بگیرم . یااینکه اگه از اول میدونستم کلاسمو نصفه ول میکنم با ۴۰۰ تومن میتونستم کاپلان_سادوک سه جلدشو بگیرم... یا اینکه یه هدفون جدید بخرم...

■پس طبق معمول سهل انگاری خودمه... اونا قانون خودشونو دارن ،این منم که یه قانون برای زندگیم ندارم...

□من نمونه ی قوی از یک فرد بی ثباتم... شایدم بشه گفت یه فرد که تموم تصمیمات زندگیش در لحظه و تحت تاثیر احساسات گرفته میشه...

 

(روایتی از یکشنبه ۹دی)



  • ۹۷/۱۰/۱۲
  • مریم **

نظرات (۲)

  • ابوالفضل ...
  • حالا ایشالا برات تجربه بشه خوب فکرات رو بکنی بعد تصمیم بگیری. هرچند من خودم بارها کلاسایی رو ثبت‌نام کردم و یه مشکلات ناخواسته‌ای پیش اومدن که نه تونستم کلاس رو برم و طبعا پولم هم سوخته. اما خب چون دست خودم نبوده ناراحت نشدم زیاد...

    اون گلدونت هم از خانواده سایکولنت‌هاست نه کاکتوس ⁦;-)⁩
    پاسخ:
    تجربه که نمیشه. ولی امیدوارم بتونم....
    واقعاااا :)) .... من تو گل شناسی و نگهداری از گل افتضاحم. به پیرمردی که گلو ازش گرفتم گفتم حاج آقا یه گل مقاوم بهم بده چون یه کاکتوس داشتم بدبخت از دست من ریشه اش پوسید. گفت اینو ببر هر ماه یه بار بهش آب بده... خدا آخر و عاقبت این گل بیچاره رو بخیر کنه...
    زیاد سخت نگیر.
    وقت کردی بهم سر بزن.
    پاسخ:
    اگه خوب متنومیخوندین متوجه میشدین من بیش اندازه سخت نمیگیرم.
    بهتون سر زدم ولی مطالبتون چیزی نبود که خوشم بیاد😊 اگه اصرار دارین چشم بازم سر می زنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر