** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

ناتور دشت یا ناطور دشت؟؟؟

جمعه, ۱۴ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۴۰ ق.ظ
فقط میخوام حرفایی بزنم که همین الان ،همین ساعت،همین دقایق از تو ذهنم میگذره ...
 
۱-گل نرگس وقتی میخواد خشک شه ، درحین پلاسیده شدن بدبو میشه😞
۲-از دیپلم ریاضیم بیشتر از لیسانس روانشناسیم استفاده میکنم(معلم خصوصی بچه های فامیل شدم تو فصل امتحانات)
۳-حال دارم ولی حوصله درس خوندن ندارم... ولی باید ۶ صفحه باقی مونده فصل اول فیرس امشب تموم شه...
۴-دوست داشتم الان یه متن پیش نویس داشتم که منتشر میکردم ،حال نوشتن ندارم...
۵-دوست دارم فقط حرف بزنم ،روبروم یکی بشینه باهم حرف بزنیم درباره ی هر موضوعی...
۶-دوست داشتم الان یه دختر داشتم با یه عالم سیاست های دخترونه ، با بازی های دخترونه (یه روز دوس دارم درباره ی دختر داشتن مفصل حرف بزنم)
۷- زودتر اردیبهشت ماه بیاد و آزمون ارشدمو بدم و دلیلی برای یه خرده نگرانی که ته معده ام گیر کرده نداشته باشم.
۸-کاش فردا جمعه نبود ،حوصله ی غروب جمعه رو ندارم ،تازه با این هوای بارونی 😞
۹- فکر کنم دوباره دارم میرم به سمت بی خوابی 😐
۱۰-هرسه تا مداد طراحیمو با همه ی طرح هایی که کشیده بودم دوسال پیش ریختم دور. فکر کنم دیگه نتونم مثل قبل نقاشی بکشم. ولی الان دوس دارم یه تلاشی بکنم ولی حوصله ندارم...

*ناتور دشت یا ناطور دشت؟؟؟ من موندم چرا یه کتابفروشی معروف تو شهر باید یه ترجمه افتضاح از یه کتاب خوب داشته باشه؟ 
الان ۳ روزه صفحه ۱۳۰ موندم سه تا کتاب دیگه جلو میره ،ولی این کتاب همچنان همون صفحه ۱۳۰ مونده ،حیفم میاد یه کتاب خوبو با این ترجمه بخونم. بایدچند جادیگه برم یه ترجمه بهتر ازش پیدا کنم...



  • ۹۷/۱۰/۱۴
  • مریم **

نظرات (۴)

  • ابوالفضل ...
  • دیباگران بود اسمش. فقط واسه یه سری رشته‌ی محدود کتاب داشت نمی‌دونم واس واس رشته‌ی شما هم داره یا نه.
    پاسخ:
    باید برم دنبال اینکه ببینم دارن یانه... اگه رشته اتون علوم انسانی بوده باشه امکانش هست که باشه...تابحال اسمشو نشنیده بودم..
    سرچ کردم ولی فکر کنم رشته اتون مهندسی بوده... نداره متاسفانه
    به هرحال مرسی بابت راهنماییتون
  • ابوالفضل ...
  • یادمه یه انتشاراتی بود اسمش یادم نیست. کتاباش براساس تست‌های سال‌های گذشته همراه با خلاصه مطلب بود. واقعا کار راه بنداز بودن.
    پاسخ:
    الان من این انتشاراتی رو چطوری پیدا کنم خب:)
    کاش یادتون بود من فعلا از کتاب تستای مدرسان شریف استفاده میکنم
  • ابوالفضل ...
  • برای ارشد خوندن خب برنامه لازمه. برنامه‌ی درست و حسابی ها. که توی روز چند درس مختلف توش گنجونده بشه و تنوع داشته باشه.
    از همه مهم‌تر توی کنکور ارشد مرور تست‌های سال قبله. آخه برعکس سراسری موضوعات و حتی تست‌های عینا مشابه زیاد تکرار می‌شه. باید دستت بیاد طراح‌ها به چه موضوعاتی علاقه‌مندند. فعلا همینا دیگه!
    پاسخ:
    یعنی خوندن کتابای تست بیشتر کمکم میکنه..موضوعاتی که بیشترین سوال از سال های قبل اومده ...
    همینم برای من خیلیه چون تاالان فکر میکردم مثل کنکور سولات چند وجهی میشه یا کلا تغییر میکنه..
    بسیااااااار ممنونم :)
  • ابوالفضل ...
  • ۱. تا حالا کسی بهم هدیه نداده و خودم هم برا خودم نخریدم که زوالش رو ببینم⁦ و نمی‌دونستم این مورد رو...
    ۲. از ریاضی رفتی روانشناسی؟! چه جالب.
    ۳. دنبال انگیزه باش. هرچند هدف و همراه هم لازمشه تا بتونی تلاش کنی.
    ۴. می‌فهمم...
    ۵. منم، منم. هرچند پایه‌ی شنیدنم اون هم شدیییید!
    ۶. دختر کوچولوی موفرفری من کجاست؟! ⁦⁦:-(⁩⁦:-(⁩⁦:-(⁩
    ۷. هعییی از ارشد...
    ۸. امروز هوا صافه ولی خب عصر جمعه، عصر جمعه ست دیگه...
    ۹. شب زنده‌داری و خواب‌ها به یادم موندن جفتشون از موضوعات مربوط به خوابه که از دستشون دادم...
    ۱۰. هر وقت فاصله بیفته با یه علاقه‌ای سخته برگشتن بهش. تجربیات مشابه زیاد دارم و ناراحتم ازونایی که جداییم به عمد بودن...

    ناطوردشت ترجمه‌ی احمد کریمی و قدیمیه و ناتوردشت ترجمه‌ی محمد نجفی.
    من اولی رو خوندم ولی بیشتر شنیدم که دومی رو دوست داشتن. 

    این ترجمه‌ی خودت رو بندازش دور!!!

    پاسخ:
    1- تجربه اش کنین خیلی خوبه. هرچند در اینده هم هدیه میدین هم هدیه دریافت میکنین.
    2-دیپلم ریاضی گرفتم میخواستم معماری بخونم پدرم مخالف بودن. مهندسی سازه های آبی دانشگاه دولتی یه ترم خوندم خوشم نیومد انصراف دادم. دانشگاه آزاد روان خوندم.هنوزم که هنوزه مورد انتقاد اطرافیان قرار میگیرم
    3- قرار بود تجربیاتتونو در اختیارم قرار بدین برای ارشد یادتون رفت. انگیزه دارم هدف دارم ولی حال تلاش ندارم
    4- واقعا ممنون
    5- من زیاد حرف میزنم. برای همین شنونده خوبی نیستم از بچگی وسط حرف زیاد میپرم
    6- یعنی درباره ی دختر داشتن باید یه پست مفصل بذارم. موهاش بلند باشه هرجور باشه :)
    7- واقعا هعیی ارشد
    8-اره هوا هم ثبات نداره. تو شهر ما دیشب بارون شدیدو سرمای خیلی شدیدی بود امروز آفتاب شد:( وااای غروب جمعه افتضاحه...
    9-تو این زمینه نمونه ی آزمایشگاهی خوبی میشم تو خوابیدن برنامه منظم ندارم
    10-واقعا خیلی سخته دوس دارم نقاشی بکشم ولی حوصله ندارم مثل قبل اون زمان تازه داشتم بدون کلاس رفتن خودم تمرین میکردم پرتره بکشم.ولی الان فکرکنم برای دوباره برگشتن چند جلسه برم کلاس که الان زمان مناسبی نیست.

    الان سه چهار روزه نمیخونمش. محتوای داستان دستم اومده ولی واقعا حیفه با این ترجمه بخونم. من همیشه کتابامو از همون کتابفروشی میگیرم ولی این بار از کتاب فقط همین ترجمه رو داشت منم فکر میکردم خوبه واقعا بی تجربه بازی درآوردم.اعتماد کردم!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر