** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

فکر کنم...!!!🤔

دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ق.ظ

•فکر کنم فردا باید پامو گچ بگیرم....

مامانم میگه پات تو گچ باشه اینقد  تکون نمیخوری...

•فکر کنم ۱۰۰ روز دیگه تا آزمون ارشد وقت دارم....

•فکر کنم خیلی هم بدم نیومده اینطوری شدم ولی فقط اینکه نمیتونم ورزش کنم اذیت میشم..

•فکر کنم نیاز  به یه برخورد جدی با آقای دکتر دارم بخاطر تاخیر در تحلیل داده ها..

•فکر کنم زن عموم اشتباه گفت دختر عموم بهم زنگ نزده ...🤔

•فکر کنم بچه اش نیفته. انگار زیاد قندش بالا نیست،ولی چرا انسولین میزنه؟؟؟ خدا کنه بچه اش خفه نشه،امیدوارم بچه به دنیا میاد مشکل ذهنی پیدانکنه، مادرایی که زمینه قند دارن بخاطر کمبود اکسیژن امکان داره بچه خفه شه یااینکه بعداز به دنیا اومدن برای بچه مشکل ذهنی به وجود بیاد...


پی .نوشت:امروز وضعیتم برای پست گذاشتن بهتره،دوتا بالشت بزرگ گذاشتم و با دوتا بالشت کوچیک سطح شیب دار درست کردم روشون پتو انداختم ،حداقل اینطوری زانوهام درد نمیگیره....



  • ۹۷/۱۰/۲۴
  • مریم **

نظرات (۲)

  • ابوالفضل ...
  • اون بچه‌هه که گفتی احتمال افتادنش هست.
    پاسخ:
     فعلا نیافتاده هرچند مادرایی بودن با این مشکل تو هشت ماهگی بچه اشون افتاده ، مادرش درست مراقبت کنه فکر نکنم بیفته ولی برای مشکل ذهنی باید دعاکن این اتفاق نیفته چون از این نمونه ها بچه های استثنایی آمار قابل توجهی داشتن... هرچند خود مادر پرستاره
  • ابوالفضل ...
  • ایشالا هم خودت زودتر خوب شی هم اون طفلی طوریش نشه⁦⁦🤲🏻⁩
    پاسخ:
    واقعیت نفهمیدم چی گفتین 😐

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر