** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

اصالت من....

سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۰۳ ب.ظ

اصالت و ریشه های من انشعاب داره...

پدرم مازندرانی:یکی از شهر های خطه ی سرسبز مازندران... که بابابزرگم تا حدودی برای استان سمنان،البته کمی چون پدرش در یکی از روستاهای سمنان به دنیا اومده ...

مادرم ترک:یکی از شهر های خراسان شمالی ،اصالتا ترک های کشور آذربایجانن ،که پدربزرگ پدریش مهاجرت میکنن به ارومیه و بعداز اونجا مهاجرت میکنن به یکی از شهر های خراسان شمالی...

و اما من : در مرکز استان گلستان به دنیا اومدم، قسمتی از دوران دبستان و کل دوره راهنمایی در یکی از شهر های استان تهران گذروندم...

#وقتی که  اومده بودیم تهران بخاطر لهجه ام دوستام و معلمام اذیتم میکردن،وقتی که برگشتیم شهر خودمون بخاطر لهجه ای که بخاطر زندگی در تهران پیدا کرده بودم اینجا معلما و بچه ها اذیتم میکردن ... خلاصه من فقط اذیت میشدم  😐


  • ۹۷/۱۰/۲۵
  • مریم **

نظرات (۴)

  • جناب منزوی
  • اتفاقاً لهجه داشتن خوبه
    پاسخ:
    آره خوبه
    ولی وقتی سن کم باشه و مورد تمسخر قرار بگیره یه خرده ناراحت کننده است
  • هیوا جعفری
  • خونوادتون کل ایران رو در بر می گیره😂 منم خیلی اذیت شدم تا یاد گرفتم تو هر جمعی باید لهجه خاص خودشو داشت :)
    پاسخ:
    فکر کنم همینطور باشه که تو میگی😅😂
    ولی سخته ،حتی اگه سن کم باشه 
  • ابوالفضل ...
  • ای بابا. لهجه و دردسرایی که نباید باشن. ولی هستن...
    پاسخ:
    واقعاااااا.لهجه دردسرای عجیبی داره 😐
    😂😂😂
    سراسر قاره آسیا سرای شماست ظاهرا
    پاسخ:
    فکر کنم همینه که تو میگی😅😅😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر