** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

عاشق شدی....؟!

شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ق.ظ


سوال :عاشق شدی...؟!


قطعا منم مثل خیلی از دخترا فانتزی هایی رو می تونستم درباره ی کسی که عاشقش میشدم داشته باشم...

منم مثل خیلی از دخترا و پسرای دیگه عشق بچگی داشتم کسی که تا پایان راهنمایی دوسش داشتم ...

ولی الان اتفاقات زندگیم باعث شده تا از رفتار کسی خوشم میاد،برای خودم مرزبندی میکنم،تمام حقی رو که قلبم میخواد برام درنظر بگیره که من حتی کمی اون فرد رو دوس داشته باشم ،عاشق شدن نه فقط یه دوست داشتن ساده ،عقلم اون حقو ازم سلب میکنه...

نه اینکه عاقل و منطقی باشم،نه،فقط هیچوقت عقلم نمی تونه حقی رو برام درنظر بگیره و از کسی خوشم بیاد که هیچی از زندگیم نمیدونه ، حتی اگه این حق فقط تو ذهنم بخواد شکل بگیره....

منم دوست دارم عاشق کسی باشم حتی شده یه عاشقی یه طرفه باشه ،ولی نمیشه ، نمیتونم....

ترس خیلی بده....

# دوستام میگن تو عاشق اونی ،ولی منو عقلم رد میکنیم ،میگن وقتی از رفتاراش خوشت میاد ،وقتی میگی براش احترام قائلم یعنی از اون خوشت میاد، ولی بازم منو عقلم رد میکنیم...

شاید اونا درست بگن ولی بازم منو عقلم این حقو حتی شده یه طرفه هم نمیخوایم ،با اینکه قلبم چندباری بااینکه ندیدتش بازم پیش میکشه ولی بازم منو عقلم این حقو رد میکنیم....

چون میگیم  عاشقانه ترین زندگی با عاقلانه ترین انتخاب شکل میگیره ،ولی اینم میدونیم اگه واقعا عاشق بشم چیزی به عنوان عقل نمیتونه جلومو بگیره ....

 برای همین رد میکنم حرفشونو که هنوز واقعا عاشق نشدم...


  • ۹۷/۱۱/۰۶
  • مریم **

نظرات (۳)

یه بُعد دیگم:) 
منم دلیل داره:)
اوهوم حرفاتون کاملا درست!(:
پاسخ:
خب منم گفتم کدوم بعدت بانو ؟:)
امیدوارم دلیلت برای لذت نبردن از زندگی منطقی باشه
  • هیوا جعفری
  • هیچی اون عشقای بچگی نمی شه :))) مخصوصا اونجاش که بین تو و بقیه بچه های فامیل فرق می ذاشتن ذوق مرگ می شدی😂
    پاسخ:
    نه بابا برای منو هیچکس خبر نداشت بجز همون پسرعموم  و خواهرش که اخر کار فهمیدم من خودم عشق بچگیش بودم ، بعدش جالب اینجاست عشق بچگی من  با خانواده مشهد زندگی میکنن و من عید یا چی میشد تابستون میدیدمش ،عشق بچگیمونم درست درمون نبود:)
    هعیییییییی!(:
    اینی که شما میگین دقیقا یه بعد دیگه یه منه😑
    پاسخ:
    کدوم بعدت؟
    من عاشق نشدنم دلیل و اتفاقات تلخ درپسش بود و هست...
    تا میتونی عاشقی کن و از زندگی لذت ببر ،قبل از اینکه عاشق کسی بشی عاشق خودت باش و خودتو دوس داشته باش ولی مغرور نشو
    مطمئن باش وقتی عاشق خودت باشی و خودتو دوست داشته باشی بهترین عشق رو میتونی انتقال بدی ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر