** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

ریکاوری

دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۲۷ ب.ظ

نمیدونم چرا دقیقا اسم این پستو ریکاوری گذاشتم....

☆شاید بخاطر اینکه گچ پامو باز کردم(البته چهارشنبه باز کردم ) ،بعداز ۴۵ روز از خونه رفتم بیرون...پیاده و بدون عصا ، دردی که تو پام میپیچید رو می تونستم با دیدن آسمون مه گرفته شهر تحمل کنم....هوای سرد،هشدارهای من به مامانم که یواش تر راه بره بهش برسم،عکسی که قرار بود از آسمون بگیرم و ضمیمه پستی که میذارم باشه ولی تار افتاد و من بخاطر تاریکی هوا نمیتونستم دوباره عکس بگیرم که فلش گوشیم دوباره جلب توجه کنه در خیابون خلوتی که محل عبور همیشگی من دراین پنج سال بحساب میاد ،و عجیب این شنبه با شنبه هایی که خسته از دانشگاه برمی گشتم فرق داشت... خستگی هام با عبور از کنار دیواری که بین منو باغی که برای کشوری دیگه است، از بین میرفت و خودبخود شاد میشدم .... دیواری که از یه جایی به بعد جاشو به فنس هایی داده که درخت های باغ از اونجا به بعد برام چشمک میزدن....

 این شنبه فرق داشت، بااینکه هنوز درخت ها تازگیشونو به دست نیاوردن در انتظار بهارن ولی من احساس تازگی میکردم و از اون لبخندهای گَله گشاد که ردیف های دندون به نمایش میذاره ،میزدم....  همین باعث تفاوت منه انسان با موجودات دیگه است .... اینکه من میتونم در هر زمانی که اراده میکنم احساس تازگی و سرزندگی داشته باشم  و خودمو  برای لحظاتی هرچند کوتاه از بند زمان رها کنم  ... 


پی .نوشت: داشتم فکر میکردم ،اینکه وقتی با یه محیط آشنا میشم به دنبال کسایی میگردم که راهنماییم کنن و اجازه بدن من بهشون وابسته شم که احساس تنهایی نکنم .... درحالیکه من ترجیح میدم درآینده تنها زندگی کنم... یعنی بااین وضعیتی که دارم زیاد به تصمیمی که درباره ی آینده ام گرفتم نمیتونم پایبند باشم....


  • ۹۷/۱۱/۱۵
  • مریم **

نظرات (۴)

  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • داری دلیلشو؟
    دلشم باید داشته باشی!
    داری؟
    پاسخ:
    پست امروز فکرکنم جوابتو تا حدودی بده عزیزم
    گچ پاتون رو باز کردید مبارک باشه:)

    منم میخوام تنها باشم,خانواده‌ام و دیگر هیچ.بریم یه جایی تو مایه‌های مزرعه‌ای جایی,خودمون باشیم و خودمون فقط مشکل اینه میدونم اونا نمیان:)
    پاسخ:
    ممنون :)
    باید ببینیم زندگی برامون چی میخواد پسرخوب:)
  • نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
  • شاید یه مدت که تنها زندگی کردی بعد پشیمون بشی،مثل من که یه تجربه کوتاه داشتم
    ولی بنطرم خوبه ادم یجایی برای تنها بودن داشته باشه که هروقت دلش خواست بره و یه مدت نباشه
    پاسخ:
    تجربه اش نکردم شاید همینطور که شما میگی باشه عزیزم...
    اینو خیلی باهات موافقم:)
  • ❤❤ EXOYAS ❤❤
  • تنها زندگی کردن جرئت میخواهد!!
    و همچنین جرئت بزرگیه ک اینو بگی ک میتونی تنها زندگی کنی!
    پاسخ:
    یاسمن جان باید بگم تنهایی یه دلیل بزرگ میخواد که ادمی مثل من گاهی به این فکر میکنه که باید از آرزوی مادرشدن چشم پوشی کنه و این حس هرروز بیشتر میشه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر