** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

سوال.....؟؟؟

سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۱۵ ب.ظ

دنیات محدود به خودته یا دنیاتو با دیگران تقسیم میکنی؟

تاحالا برای درک دیگران پیش قدم شدی یا فقط انتظار داری دیگران پا جلو بذارن و تو تهش یه تکونی به خودت بدی یه واکنشی داشته باشی؟

تاحالا به این فکر کردی  اون جایی که تو داری به زندگی نگاه میکنی با جایی که بغل دستیت نگاه میکنه متفاوته، پس چرا وقتی دیگران میگن تو موضوعی درکت میکنن جوابت میشه یه پوزخند و یه جمله تو دلت که میگه دلش خوشه... ؟

وقتی خودتو حبس میکنی چرا انتظار ارتباط داری؟

چرا وقتی حصار کشیدی از دیگران انتظار داری شکننده ی اون حصار باشن ؟

چرا وقتی دیگران سعی میکنن نزدیک شن تو پس میزنی ولی بازم منتظر می مونی این کارو تکرار کنن؟

تاحالا به خودت زحمت دادی فقط برای چند ساعت مشکلات خودتو نبینی و با معیار اونا مسائلو بسنجی؟

تاحالا شده به این مسئله فکر کنی همه ی آدمای اطرافت چه بزرگ چه کوچیک گاهی مثل تو حس میکنن تنهان و هیچکس نیست اونطور که خودشون میخوان درکشون کنه؟ 

چرا انتظار داری فقط بزرگترا خودی نشون بدن و تکیه گاه باشن ، درک بالایی داشته باشن ، همه چیز رو با زاویه دید تو بسنجن؟ تا حالا شده یه بار سعی کنی مشکلاتتو از زاویه دید اونا تماشا کنی تا بفهمی اونا چقدر تنش و استرس تحمل میکنن؟


# سوالاتی که تو هرسنی از خودم می پرسم و هربار جوابم به خودم پخته تر ،منطقی تر میشه و هیجانات کمرنگ تر میشن .... و جوابای سال قبل برام خنده دارتر میشه ... 

پی . نوشت : هرچند هرکسی منطقش متفاوته و اینکه منطق امسالش با سال قبلش متفاوت تر .... 

 در پس.پی .نوشت : از خودتون بپرسین ببینین چه جوابی براش دارین....



  • ۹۷/۱۲/۰۷
  • مریم **

نظرات (۴)

دقت کردم🙄

در این حد که بخوام یه کلاسی برم بعد یه جور رفتاز کنم که بقیه بفهمند میخوام اینکلاسرو برم نکردم
ولی در این حد که ناراحت بودم,بعد خودمو گرفتم طرف بفهمه  و اخرشم طرف نفهمیده و ضایع شدم زیاد داشتم😐
پاسخ:
خب دقت کردی دیگه🙄
آدما متفاوتن ،موقعیت ها متفاوتن ،پاسخ به مسائل هم متفاوته ...
اون جایی که دارم من به زندگی نگاه میکنم با تو قطعا فرق داره ... جنسیت ،سن ،اتفاقات زندگی ، محیط خانواده و..... این مسائل متفاوتن پس قطعا  بین ما تفاوت میسازن 
اون مثال بود زدم 
کلا منظورم این بود حرفاتون رو به خودتونم رو راست نمیزنید 
یه جوری سوال‌هارو نوشتید انگار میخواستید به خودتون تلنگر بزنید
+ تا دلتون بخواد حرف داشتم و نگفتم
پاسخ:
 منم با مثال جواب اون مثالو دادم ...
اگه دقت کنی آخر متن گفتم من هر سال این سوالتو از خودم میپرسم . آره من با این سوالات به خودم دارم تلنگر میزنم میخواستم ببینم افراد دیگه  هم به اینطور سوالات فکر میکنن .. هرسال منتظرم جوابام به خودم تغییر کنه... واقعیت اینه من هرسال جوابم پخته تر میشه نگاهم گسترده تر میشه ،هیجانات کمتر میشه ...
+ حرف داشته باشی نگی با این موضوع که انتظار داری دیگران بدون نگفتن درکت کنن و بفهمن یه چیز دیگه است پسرخوب
همه سوالا استفهام انکاری نداره؟خودشون دارند جواب خودشون رو میدند
وقتی خودتو حبس میکنی چرا انتظار ارتباط داری؟
انتظار ارتباط نداشته باش وقتی خودتو خبس میکنی!
😶
پاسخ:
محمدجان تاحالا نشده حرفایی داشته باشی ولی نگی ،بعد انتظار داری بدون نگفتن اطرافیان درک کنن؟؟ مثل زمانی که من چند وقته دوس دارم برم کلاس پرتره  به بابام  نمیگم ولی با کارام میخوام بفهمه ، خود واقعیمو حبس میکنم ولی انتظار دارم دیگران مریم حبس شده رو درک کنن و باهاش ارتباط برقرار کنن....
حبس کردن و حصار کشیدن به معنی اینه که ما حرفامونو میخوریم و نمیتونیم بیانشون کنیم ولی انتظار درک شدن و ارتباط داشتن داریم .... 
  • خرید لوستر سقفی
  • انگار برای من نوشتی اینا رو.عالی بود
    پاسخ:
    ممکنه هرکسی تو هر دوره ای براش پیش بیاد ... ممنون  از لطفتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر