** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

هفتم تا یازدهم اسفند...

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴ ب.ظ

۱-بی نهایت بیرون رفتم ،در هفته ای که قرار بود من پامو از خونه بیرون نذارم بیشترین بیرون رفتو داشتم.... این از همون بی برنامه عمل کردن من نشات میگیره...
۳- درس خوندم ولی تو این چهار روز فقط سه ساعت و بیست دقیقه ،برای کسی که ۶ اردیبهشت آزمون داره خیلی کمه میدونم 😐
۴-بعداز سه هفته بالاخره پیاده تا امامزاده شهرمون رفتم ...
۵-درباره ی مشکلاتش با همسرش حرف زد ،بخاطر همین میخواست منو تنها ببینه .... میخواست یکی باشه که حرفاشو بشنوه فقط همین .... 
۶-خانم نوری بهم پیشنهاد داد برم برای تدریس مدارس غیر دولتی استثنایی  ،یکیش اوتیسم بود یکی هم غیر دولتی استثنایی (عقب مانده ی ذهنی )
۷-امروز من کلفت خونه شدم ،۱۵ کیلو ماهی پاک کردم ،الان دستام از بازو به پایین مال خودم نیست😐

پی نوشت:میخواستم درباره ی یه موضوعی صحبت کنم ولی واقعیت امروز حال من دست خودم نیست ،یه جورایی از دستم خارجه .... احساس میکنم علائم بیماریم داره برمی گرده ،ترس داشتن که اغراقه ولی بیخیال بودنمم دروغه..
در پس. پی نوشت: فردا قراره خانم نوری عزیزمو بعداز مدتها ببینم ،بهش زنگ زده بودم روز زنو تبریک بگم گفته چرا بهم سر نمیزنی؟
* منم قراره فردا ایشونو ببینم
  • ۹۷/۱۲/۱۱
  • مریم **

نظرات (۲)

  • هیوا جعفری
  • دقیقن منم این هفته تصمیم داشتم بشینم تو خونه کتاب بخونم هرروزش از صبح تا شب بیرون بودم. چه گلدونای قشنگی منم خیلی دوست دارم پرورش گیاهو. نگران بیماری هم نباش، از هر چی بترسی و نگرانش باشی سرت میاد بدتر، بیخیال. 
    خدا قوت:)
    پاسخ:
    من دیگه واقعا حریف خودم نمیشم....
    پرورش بده خیلی خوبه ، حال خوب کنه ...
    هیچوقت از بیماریم نترسیدم من از اون دست آدمام که این چیزا اصلا براشون مهم نیست. دلهره داشتنم بخاطر مامان بابامه اونا خیلی اذیت میشن.
    ممنون عزیزدلم:)
    من تو گلدونمون پرتقال کاشتم:)
    .
    بوی ماهی میاد😷
    خسته نباشین:-)
    پاسخ:
    خیلی باحال میشه 
    از خونه ی ما می اومد شما به بزرگواری خودتون ببخشید😊
    سلامت باشی عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر