** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

شخص خاص

يكشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۴۷ ب.ظ

تاحالا شده  وقتی تو خیابون راه میرین  هرکسی که جلوی چشمتون ظاهر میشه فقط یاد یه شخص خاص بیفتین؟؟؟

تاحالا شده وقتی تو آینه دارین به خودتون نگاه میکنین درحال بررسی خودتونین یاد یه شخص خاص بیفتین ؟؟؟

تاحالا شده تو خیابون دنبال یه شخص خاص بگردین هر لحظه انتظار داشته باشین ببینینش؟؟؟ 

تاحالا شده وقتی دارین با کسی بحث میکنین ،چهره ی شخص خاصی جلوی چشمتون رژه بره؟؟؟؟

من امروز اینطوری بودم ،یکی تو ذهنم گیر کرده فقط امروز ، تو ذهنم میاد و میره ،شاخه هاش چیده میشه ولی دوباره رشد میکنه فقط امروز ....

چرا اینقدر تاکید میکنم فقط امروز!!!؟؟

شاید میخوام تاکید کنم که امروز تموم بشه این حالات هم باید تموم بشه....

اگه الان سرم از وسط نصف شه این شخص خاص از وسط نصف میشه ،چرا؟؟؟!!

زیرا ایشون وسط سر بنده در رفت و آمده و من کشمکشی که دو قسمت سرم برای یادآوری و فراموشی  دارن رو کاملا حس میکنم ....(خودم این دوقسمتو ساختم چون دوس دارم دلیل دیگه ای نداره، الان قسمت چپ یادآوری میکنه ،قسمت راست داره دس به کار میشه تا فراموش کنه)

 

  • ۹۷/۱۲/۱۲
  • مریم **

نظرات (۲)

  • - دیشب اینترنتم قطع شد
  • - دیشب اینترنتم قطع شد
    رفتم یه ذره با خانواده نشستم، باهاشون آشنا شدم
    به نظر آدمای خوبی میان!
    پاسخ:
    امیدوارم بازم این جمع خوبو تجربه کنین ، خانواده مثل یه زنجیره است وقتی همه کنار هم قرار میگیرن معنا پیدا میکنن هر کدوم به صورت تک هیچ معنایی ندارن ...
    و قطعا شماهم با قرار گرفتن در این جمع بیشتر معنا پیدا میکنین
  • هیوا جعفری
  • امان از دست این دو قسمت شدن مغز و هرکدوم یه سازی زدن :/ خیلی بده امیدوارم سه تایی به یه نتیجه برسین :)
    پاسخ:
    فقط برای همون روز بود ،ولی واقعا سخته :)
    مرسی عزیزدلم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر