** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

خجالت /shy

سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶ ق.ظ

ساعت ۴ صبح خجالت کشیدم از چیزی که دیدم خجالت کشیدم ،سرخ شدم ،استرس گرفتم ،نکنه خونده باشه اگه خونده باشه چقدر بخاطرش خندیده باشه....

ساعت ۴ صبح یه بار پاکش کردم ،دوباره و سه باره خوندمش ،چند کلمه اشو پاک کردم ،یه خط بهش اضافه کردم ، دوباره  گذاشتمش ....

ساعت ۴ صبح من فقط خجالت کشیدم ،ته دلم دلشوره عجیبی داشتم ،استرس داشتم...

امروز ساعت ۱۲ ظهر بازم خجالت کشیدم با یاد آوری گذشته ام اشتباهاتی که داشتم ،اتفاقاتی که برام افتاد ،و نتیجه همه ی این خجالت کشیدنا شد یه ضربه با کف دست به پیشونیم....

امروز من فقط خجالت کشیدم ....


  • ۹۷/۱۲/۲۱
  • مریم **

نظرات (۲)

  • جناب منزوی
  • اکثراً این حس رو داریم
    پاسخ:
    خجالت اولم برای اولین بار بود تجربه اش میکردم...ولی دومی خییییییلی تجربه اش کردم... خوب نیست یه جوریه...
  • هیوا جعفری
  • ما خودمون بیشتر از بقیه خودمون رو اذیت می کنیم... این خیلی بده. 
    پاسخ:
    واقعا این احساس مسخره امو درک نمیکردم:(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر