** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

یه جورایی حسادت....

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۵۴ ق.ظ


جمعه دچار حسادت شدم.... حالتی که به شدت  ازش بدم میاد ولی گاهی بدجور به سراغم میاد...

جالب اینجاست نسبت به کسی این حسو داشتم که خیلی دوسش دارم ....

وجالب تر اینجاست نسبت به مسئله ای که تو ذهن خودم شکل گرفته ، پیشروی کرده و نتیجه گیری شده....

بعد از مدتها تو جمعی قرار گرفتم که درکنارشون بودن باعث استرسم میشد و این بیشتر به حسادت من دامن میزد....

از اینکه حرفی برای گفتن در این جمع داشتم ولی نمیخواستم با بیانشون باعث جلب توجه بشم ناراحتم نمیکرد چون میدونستم با بیان هرکلمه انگشتام سردتر میشد و قلبم  بالاتر از حلقم میزد....

از اینکه مامانم راجع به موضوعاتی که در زندگیم به وجود اومده بهشون چی گفته برام مهم بود. چیزایی که خودم ،هرکسی مستقیم ازم می پرسید راحت بهش توضیح میدادم ، ولی این جمع..... نه!

باهاشون میخندیدم ، جواب سوالاشونو میدادم ولی از مریم همیشگی خبری نبود...

وقتی اومدم خونه با خستگی که داشتم دمغ بودم، برای چیزی که بی منطقی محض بود  ناراحت بودم ، و الان هنوزم وقتی به یاد میارمش ناراحتم میکنه.... این مسئله ناراحت کننده همون عامل حسادت منه ، همون چیزی که به صورت ذهنی تا تهش رفتم بدون هیچ دلیلی ... حتی دلایلی برای ردش در ذهنم شکل میگیره  ولی دقیقا بعدش این جمله به ذهنم میاد که میگه خودتو گول نزن ....

چیزی که باعث شده من حسود بشم، چیزی نیست که برای خودم بخوامش، واقعیت اینه برای من غیر ممکن به نظر میرسه پس بهش هیچ نوع طمعی ندارم ،ولی مسئله اینجاست نمیخوام برای کسی باشه که نزدیک منه....... و اون شخص عزیز که من واقعا دوسش دارم این مسئله رو ده ساله میدونه......



پی . نوشت: بعضی چیزا واقعا فراموش نشدنیه....



  • ۹۸/۰۱/۱۱
  • مریم **

نظرات (۳)

من که یه سری چیزها رو نتونستم فراموش کنم و فکر کنم تا ابد باهام بمونه
پاسخ:
اینکه بخوایم یه چیزایی رو فراموش کنیم اشتباهه ، چون نه تنها فراموش نمیشن بلکه بیشتر اذیتمون میکنن، بعضی از چیزا رو هم بخاطر دوست داشتن زیاد نمیتونیم فراموش کنیم
همون تلاشو اگه بذاریم برای اینکه براشون جایگزین پیدا کنیم یا جبرانشون کنیم فکر کنم بهتر جواب بده ، هرچند همین کارم سخته
  • نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
  • حسادت توی وجود همه هست غیر قابل انکاره
    اما اینکه چجوری باهاش رفتار کنی جای بحث داره
    سعی کن باهاش دوست بشی و درکش کنی
    پاسخ:
    از حسادت متنفرم نمیگم اهل حسادت نیستم چون همونطور که گفتی در همه وجود داره ولی در کمیت متفاوتن...
    اره عزیزم خیلی راحت باهاش کنار میام ولی در اون زمینه یه جورایی شکست هام بیشتر ناراحتم میکرد
    حسادت بامزه:|
    درکت می کنم عزیزم
    پاسخ:
    بامزه ولی به شدت وقت گیر :(
    مرسی هیواجانم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر