** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

عصبانیت....

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶ ق.ظ

به دلایل مختلفی عصبانی بودم تا همین چند دقیقه ی پیش....

همین خط قرار بود شروع کننده یه غر غر درستو حسابی باشه ولی هر چیزی که نوشتم پاک کردم ، ارزش نداشت ....

همین جمله ی بالا تنها چیزیه که من میخوام از عصبانیت امروزم ثبت کنم ...

-چشممو باز بسته میکنم یه دردی از چشمام به سمت سرم میره ،باد پنکه چند خال از موهامو که از شالم بیرون زده به بازی گرفته یکی روی ابروهامه یکی روی پلکم و یکی بالای لبم ... و من برای اینکه احساس کنم هر کدوم از این ها کجا قرار گرفتن چشمامو می بندم ، و الانم دارم به پاراگرافی که نوشتم میخندم ..... 

-من آدم زیاد آرومی نیستم خیلی حرص درآرم ، خیلی سر مسائل کوچیک خودمو اذیت میکنم ،یکی از استادام بهم گفته بود تو استاد بزرگ کردن مسائلی و خیلی وارد جزییات میشی .....

  • ۹۸/۰۲/۲۹
  • مریم **

نظرات (۱)

هر آدمی خصوصیات خاص خودشو داره که خیلیم مهمه و باید بهش اهمیت بده 
تمرکز رو چیزهای بی اهمیت همیشگی گاهی وقتا خیلی میچسبه
پاسخ:
آره گاهی اوقات وقتی وارد جزییات میشی می فهمی خیلی چیزا سر جاش نیست خیلیا اون حرفی که زدن یادشون رفته و فقط تویی که یادت مونده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
** مریم

زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
و به نظاره نشست...

مطالب پربحث‌تر