** مریم

Lead an aimless life

** مریم

Lead an aimless life

سلام خوش آمدید

قدرت نمایی.....

پنجشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۱۹ ق.ظ

یاد خرداد سال گذشته افتادم .... من قدرت نمایی میکردم  .... مخاطب این قدرت نمایی خودم بودم ، نشون بدم وقتی برای اولین بار بدون دخالت کسی برای زندگیم تصمیم گرفتم میتونم ..... 

دادگاه رفتنام با کلید خوردن نیمه اول پژوهشم و به اوج رسیدنش و ترم آخر بودنم  همشون تو همین ماه بود .....دادگاه ،اداره بهزیستی برای مجوز،اداره آموزش و پرورش برای رفتن به مدارس ، رفتن به مراکز توانبخشی برای گرفتن چند تا نمونه بیشتر ،هماهنگ کردن بچه ها و در آخر دردسرای ترم آخر دانشگاه...

پارسال خرداد ماه شاید کارهاش خاص بنظر نیاد ولی چیزی که برام خاصش کرده که باعث شده از پریشب تا حالا مرورش کنم ،فشاری بود که تحمل میکردم و بدتر اینکه برای قوی نشون دادن خودم تصمیم گرفته بودم خنثی باشم و کارای عادیمو پیش ببرم شاید یکی از دلایلی که پژوهشمو به دو نیمه تبدیل کردم همین مسئله بود....

ولی هیچوقت یادم نمیره وقتی تنها برای کارام میرفتم  وقتی از اداره ای میزدم بیرون دنبال چیزی میگشتم فقط دستمو بهش بند کنم تا نیفتم ،هیچوقت این صحنه ها و عجزی که خودبخود ازم بیرون میزد رو نمیتونم فراموش کنم.....

پی.نوشت: الان که بهش فکر میکنم می فهمم کار خوبی کردم برای اولین تصمیم زندگیم این شوی قدرتو برای خودم راه انداختم ، قدرتی که اسمش قدرته ولی درون مایه اش مقاومت و فراموشیه ....




  • ۹۸/۰۳/۰۲
  • مریم **

نظرات (۲)

بعضی وقتا قوی بودن آخرین راه چاره س
پاسخ:
راهی که با عجز تمام بهش رو میاریم
  • هیوا جعفری
  • هممون از یه سنی به بعد نیاز به یکاری داریم که توش فقط خودمون باشیم و حسابی هم پیش بریم. من دو سه سال پیش با گرفتن خونه دانشجویی به جای خوابگاه و دعوایی و زدوخوردی که با همسایه ها پیدا کردیم و پلیس بازی هایی که پیش اومد، همه اینا بدون این که خونوادم هیچ خبری داشته باشن، این حسو داشتم.
    پاسخ:
    واقعا همینطوره که میگی ،یه جورایی انگار میخوایم اول برای خودمون ثابت بشیم تا بقیه ....اولین تلنگر نتونستنو خودمون به خودمون میزنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    ** مریم

    زندگی دخترانه هایم را به یغما برد...
    مرا همچون قاصدکی بی هدف ، بی مقصد به دست باد سپرد...
    و به نظاره نشست...

    مطالب پربحث‌تر